Odnosnie Lodzi (miasta)

1. Data: 2002-04-08 06:59:06

Temat: Odnosnie Lodzi (miasta)
Od: "liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos jest zorientowany w pasmanteryjnej topografii Lodzi?
Gdzie mozna dostac kanwe ale bez gotowego wzoru?
Gdzie jest wiekszy wybor muliny?
A ponadto czy igla go haftowania rozni sie czyms od innych igiel?
Czy do haftu potrzebny jest tamborek?
Z gory dzieki za oswiecenie?

Pozdraiwam
Liana

1. Data: 2002-04-08 16:44:33

Temat: Re: Odnosnie Lodzi (miasta)
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik liana <l...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8rf7m$bd6$...@n...tpi.pl...
> A ponadto czy igla go haftowania rozni sie czyms od innych igiel?

igla do haftu, a przynajmniej igla do haftu krzyzykowego, jest tempo
zakonczona, by nie przekluc nitek kanwy, a przejsc przez material w szparce
pomiedzy nicmi watku i osnowy. Zupelnie inaczej niz ostre igly do szycia,
ktore brutalnie rozcinaja lub przynajmniej "rania" nitki tworzace szyta
materie;)
Ale madra jestem, po czytaniu tych wszystkich kursow i porad, co nie?

A tak poza tym, to ktore nitki materialu sa watkiem, a ktore osnowa?
Ilona

1. Data: 2002-04-10 19:15:05

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2002 08:59:06 +0200, "liana" <l...@p...com>
napisał(a):

>Czy ktos jest zorientowany w pasmanteryjnej topografii Lodzi?

Poczekaj, dokladnie nie znam nazw ulic (jest taka ulica pomiedzy
Piotrkowska a Kosciuszki) tak mi sie kojarzy , ze odchodzi gdzies w
okolicy sklepu z butami BATA.Czyli prawie samo Centrum. I tam napewno
kupisz rozne kanwy bez nadruku. Bylam tam tylko raz- gdy szukalam
tasmy AIDA. Faktycznie niezly wybor- chociaz obsluga nie lubi
klientek, ktore lubia sklepy pasmanteryjne.
Czy WY tez tak macie? Wejsc do sklepu i spokojnie sobie powybierac
posrod mulin, kanw, welen. A jeszcze zeby obsluga nie pytala z
niechecia "Cos jeszcze?" W sklepie przyjaznym klientom zostawiam
czesto gesto ponat 100 zl na jedno wejscie. W sklepach niemilych
kupuje byle szybciej niezbedna muline i..... uciekam.
Spokojnie zas polecam sklepik "Folklor" w Pabianicach na ul.Zamkowej
(tak kolo numeru 54-56) tam znajdziesz kilka rodzajow kanwy, muliny
Anchor, welne Anchor , igly z tepym czubkiem.
No i drugi moj ulubiony sklepik - w Zdunskiej Woli na ulicy Koscielnej
(kolo numeru 8-10). Obsluga wyjatkowo mila i chetna klientom.
Ostatnio rozmawialysmy z ekspedientka o igliczkach do robot
siatkowych. Przy kolejnej mojej wizycie w sklepie inna ekspedientka
pamietala tamta rozmowe i zaoferowala mi zrobione dla mnie kserokopie
starej ksiazki o robotkach recznych z dzialem o siatkowych robotkach.
Tak poprostu - bo szukalam czegos podobnego. Wiec mam.
Naprade dobra obsluga i niezly wybor kanw, mulina DMC, wzorki DMC,
welenki roznych rodzajow w ogromnej ilosci kolorow.
Dlatego jest to sklep, gdzie chetnie zostawiam czesc wyplaty ;-)))

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa