6 dni

31. Data: 2003-05-11 22:08:21

Temat: Odp: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01ac01c317d4$624fac00$be4a4cd5@d3h6c1...

> jako czlowiek
> ktory ma w planie jutro posadzic na poczatek kilka krzewow winorosli

gratuluję światłej decyzji :-)

> czy winorosle musza byc cieniowane

A po co??? Maksymalne nasłonecznienie im daj! :-))

> bo przwidzialem dla nich troche z tych "dwie morgi slonca"

I bardzo dobrze! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A skądże u Ciebie małolata znajomość takich słów jak "morga"??
J.

32. Data: 2003-05-11 22:31:02

Temat: Re: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2003-05-11 22:43:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:023901c317da$964ddb20$be4a4cd5@d3h6c1...

> a na ile Iza Zalewska jest odporna na wiatry ( polnocno zachodnie)
> czy trzeba ja oslonic jakims zywoplocikiem
> naprzyklad
> wierzba mandzurska plus daglezja gora
Każda osłona od wiatrów się przyda. :-) Iza wytrzyma taż wiatr o ile nie
przyniesie on 30 stopniowych mrozów. To jest bardzo odporna odmiana. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

34. Data: 2003-05-12 06:29:36

Temat: Re: 6 dni
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Onoclea 'Minima'-dostałem, czekałem na tą paproć 3 lata :-)
> :-) Bogusław
> P.s. Do Wszystkich Grupowiczów- nie da sie podzielić :-)
> :-) Bogusław

Jak to nie da. IN Vitro, a wtedy na następne spotkanie jak znalazł.:-]]]
Pozdrawiam
PP.

35. Data: 2003-05-12 09:01:00

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> Potrzebnie. Bo scenariusz Dziadka grozą trąci....
> Pozdrawiam :-)
> Jansuz

Jaka tam groza, wiem z innych spotkań grupowych gdzie robiło się zdjęcia
bardziej sztucznie pozując i osoby były podpisane, że to tylko fajna zabawa
i pamiątka. Ale właśnie przeczuwając że dla niektórych osób, które chorują
po zrobieniu im zdjęcia czy filmowego ujęcia mój pomysł nie przypadnie do
gustu i wyraźnie określiłem, że o 13-ej stanę z kamerą przy jakimś ładnym
tle i porąbię ujęcia tym którzy zechcą. Za nikim z kamerą nie będę po
ogrodzie ganiał choć filmując otoczenie i plany ogólne nie da się by gdzieś
ktoś się nie przewinął w tle przy tylu osobach na spotkaniu.
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

36. Data: 2003-05-12 09:07:34

Temat: Odp: 6 dni
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@n...Dziadek.priv.pl...
> [...]
gdzieś
> ktoś się nie przewinął w tle przy tylu osobach na spotkaniu.

Ja tam mogę swój wizerunek udostępnić,ale czy potem, oczywiście po opłaceniu
wszelkich kosztów, będzie można otrzymać kopię filmu ?
--
Pozdrawiam, Kaśka

37. Data: 2003-05-12 09:10:13

Temat: Re: Odp: 6 dni - do KaOwca :-)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Janusza to zarezerwowałem do pielenia winorośli, plany chcesz mi
> krzyżować

Ależ nie, nie śmiałbym. Myślisz, że na dwa fronty sobie nie poradzi?

Pozdrawiam,
Grzesiek

38. Data: 2003-05-12 10:03:51

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Gospodarz tak, wczoraj wróciłem od Radziula - 800km w obie strony,
rosliny
> jeszcze nie posadzone, dobrze że deszcz pada.
> :-) Bogusław

No właśnie, a ja mieszkam niedaleko Radziula czyli jak napisałeś 800 km
w obie strony. A tak na marginesie wybieram się tam, dostałam namiary
kilka dni tem od Kasi Tkaczyk. Wcześniej o nim nie słyszałam. Obejrzałam
stronę i dosłownie mnie zatkało. Jak tam jest ?

Pozdrowienia od dalekiej i zaciekawionej Zosi.

39. Data: 2003-05-12 10:30:17

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Ja tam mogę swój wizerunek udostępnić,ale czy potem, oczywiście po
> opłaceniu wszelkich kosztów, będzie można otrzymać kopię filmu ?

Robię głównie prezent dla Bogusława no i dla siebie, bo całość po
zmontowaniu - oryginał na twardym dysku i kasecie cyfrowej, będzie u mnie .
Nie widzę najmniejszych przeszkód w udostępnieniu materiał każdemu kto tylko
zechce na warunkach które sobie określimy na spotkaniu.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

40. Data: 2003-05-12 10:47:42

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzałam
> stronę i dosłownie mnie zatkało. Jak tam jest ?
>
> Pozdrowienia od dalekiej i zaciekawionej Zosi.

Jaką stronę?
Pozdrawiam
PP.

Małpi gaj