Odp: A propos znakowania

1. Data: 2002-05-21 10:24:13

Temat: Odp: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lusi" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3cea0952$1_1@news.vogel.pl...
> Tak sobie myślę, że trzonki mogłabyś okleić paskami odblaskowymi i szukać
> latarką gdy się ściemni albo wyrobić w sobie nawyk odkładania narzędzi do
> podręcznego koszyka . Tylko tak sobie rozmyślam ale tak naprawdę sama
> "posiałam" już jedną łopatkę....

Łopatka jest oklejona - a też jej szukałam, zanim znalazłam...

Dalej zrozpaczona, Basia.

2. Data: 2002-05-21 10:51:50

Temat: Re: A propos znakowania
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał
> Łopatka jest oklejona - a też jej szukałam, zanim znalazłam...

Ja myślę, ze szukanie narzędzi jest czynnością niemal każdego ogrodnika
(także moją w stopniu "nasilonym") i należy przyjąć to za czynności
nierozłącznie związane z ogrodem.
W razie problemów należy zastosować znaną skądinąd metodę stołka i 2 puszek
piwa.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Jak odstraszyc meszki???
Żywopłoty
substrat kokosowy, a moje niecierpki o begonie...
Re: A my z nizin jak????
Wymarzony Ogrod - zdobyty poza konkursem pierwsze wrazenia