Odp: Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)

From: "Homer" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)
Date: Thu, 13 Sep 2001 23:29:47 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@217.153.25.35

Witam.
Mysle, ze powinienes poznac jej zainteresowania i pragnienia. Przypuszczam,
ze ona dosc dlugo nie bedzie chciala bliskiej obecnosci chlopaka, bo ktos ja
zranil. Powinienes odsunac od niej przykre wspomnienia, oderwac ja od
codziennosci, bo to wlasnie ta codzinnosc przybliza ja do wydarzen, o
ktorych ona chce zapomniec. Moze jakies kino, teatr lub bukiet pieknych
konwalii w ogrodzie na sympatycznym spacerze. I, moim zdaniem, nie dawaj jej
w najmniejszym stopniu do zrozumienia, ze chcesz sie do niej zblizyc, bo w
rezultacie to ja od Ciebie odepchnie. Przyjdzie czas, ze ona pozna iz moze
Tobie ufac i jestes godny, a to duzo, aby poswiecila Tobie siebie. To dla
kobiety duze poswiecenie, a dla Ciebie powinno byc punktem honoru aby tego
doznac, a nie kto inny.
Proponuje, ze jak ona lubi cos co mozesz jej dac, to zrob to po to aby
sprawic jej radosc, gdyz tego jej chyba brakuje najbardziej. I skoro
rozmawiacie to znaczy, ze dziewczyna juz Tobie ufa. Napraszaniem sie mozesz
to zaufanie podwazyc. Pohamuj swoje samcze instynkty, a gdy przyjdzie na to
czas dostaniesz to, czego sie nie spodziewasz w tej chwili, bo ona bedzie
wowczas Toba kierowac, a nie Ty nia. I oboje bedziecie chcieli byc razem, a
narazie tylko, z tego co napisales, chcesz Ty jedynie.
Pozdrawiam, Homer
Użytkownik Maciek <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...