Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)

1. Data: 2001-09-13 20:58:14

Temat: Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)
Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis spedzilem w moim mniemaniu bardzo mily dzien :) hahah, nie
pytajcie mnie czemu

tylko mam do Was takie pytanie...

o kobiety chodzi oczywiscie.. dziewczyna wyraznie nie jest romantyczna
:))))

na co mozna ja zlapac ? przytulanie ja nie kreci :) przezyla jakies
niemile chwile z kims poprzednim ostatnio... wyraznie sie boi faceta
(mnie :))), oczywiscie nie chce sie do tego przyznac.. wiadomo jakis
uraz czy cos.. chce najpierw nawiazac wiez... slowa sa bardzo wazne,
dlatego duzo juz jej powiedzialem.. duzo rozmiwalismy.. no i ogolnie mi
sie pdooba :) ale to chyba za malo.. musze ja jakas omamic

no ale jednak, moze cos umknelo mojej uwadze! powiedziecie:

jak z nia postepowac ;)
ach, najlepiej to sie rozpiszcie, kocham czytac Wasze wypociny :)

Pozdrowka

1. Data: 2001-09-13 21:29:47

Temat: Odp: Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mysle, ze powinienes poznac jej zainteresowania i pragnienia. Przypuszczam,
ze ona dosc dlugo nie bedzie chciala bliskiej obecnosci chlopaka, bo ktos ja
zranil. Powinienes odsunac od niej przykre wspomnienia, oderwac ja od
codziennosci, bo to wlasnie ta codzinnosc przybliza ja do wydarzen, o
ktorych ona chce zapomniec. Moze jakies kino, teatr lub bukiet pieknych
konwalii w ogrodzie na sympatycznym spacerze. I, moim zdaniem, nie dawaj jej
w najmniejszym stopniu do zrozumienia, ze chcesz sie do niej zblizyc, bo w
rezultacie to ja od Ciebie odepchnie. Przyjdzie czas, ze ona pozna iz moze
Tobie ufac i jestes godny, a to duzo, aby poswiecila Tobie siebie. To dla
kobiety duze poswiecenie, a dla Ciebie powinno byc punktem honoru aby tego
doznac, a nie kto inny.
Proponuje, ze jak ona lubi cos co mozesz jej dac, to zrob to po to aby
sprawic jej radosc, gdyz tego jej chyba brakuje najbardziej. I skoro
rozmawiacie to znaczy, ze dziewczyna juz Tobie ufa. Napraszaniem sie mozesz
to zaufanie podwazyc. Pohamuj swoje samcze instynkty, a gdy przyjdzie na to
czas dostaniesz to, czego sie nie spodziewasz w tej chwili, bo ona bedzie
wowczas Toba kierowac, a nie Ty nia. I oboje bedziecie chcieli byc razem, a
narazie tylko, z tego co napisales, chcesz Ty jedynie.
Pozdrawiam, Homer
Użytkownik Maciek <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

1. Data: 2001-09-13 21:32:46

Temat: Re: Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> ach, najlepiej to sie rozpiszcie, kocham czytac Wasze wypociny :)

tia, tu tez by się przydał dobry dezodorant...
pozdro.pepe

1. Data: 2001-09-13 21:44:40

Od: "/\\/\\arek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <s...@f...onet.pl> wrote in message
> sie pdooba :) ale to chyba za malo.. musze ja jakas omamic

A moze ona dawala sygnaly, o co jej chodzi, tylko TY je przegapiles?

> ach, najlepiej to sie rozpiszcie, kocham czytac Wasze wypociny :)

Nie rozpisalem sie, ale troche wypocilem. Moze byc?

--
/\/\arek

Pisz porzadnie. Nie lekcewaz ludzi, do ktorych sie zwracasz.

1. Data: 2001-09-13 22:28:33

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik porte-parole

> tia, tu tez by się przydał dobry dezodorant...

Co za zaskok.

pełen podziwu jestem
eTaTgame

1. Data: 2001-09-14 14:59:15

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co mozna ja zlapac ? przytulanie ja nie kreci :) przezyla jakies
> niemile chwile z kims poprzednim ostatnio...

Widze , ze chodzi ci o sex a dziewczyna sie ociaga.No coz moze nie chodzi do
luzka na drogiej randce.

> [...]
> dlatego duzo juz jej powiedzialem.. duzo rozmiwalismy.. no i ogolnie mi
> sie pdooba :) ale to chyba za malo.. musze ja jakas omamic

Lepiej nie omamaiaj tylko zdobadz jej zaufanie . Stan sie przyjacielem.

> no ale jednak, moze cos umknelo mojej uwadze! powiedziecie:
>
> jak z nia postepowac ;)
> ach, najlepiej to sie rozpiszcie, kocham czytac Wasze wypociny :)
>
> Pozdrowka

Poza tym pomysl troche o niej ,o jej uczuciach .

Gosia

1. Data: 2001-09-14 17:47:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek"
> przytulanie ja nie kreci :)

Bo żeby się chciała do Ciebie przytulać musi Cię lepiej poznać - a może nie
za bardzo jest się do kogo przytulić? ;)

1. Data: 2001-09-14 19:49:30

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

/\\/\\arek napisał(a):

> Maciek <s...@f...onet.pl> wrote in message
>
> A moze ona dawala sygnaly, o co jej chodzi, tylko TY je przegapiles?

A moze ona sie spytal czy chce sie rznac a ona powiedziala NIE.
A on niewiedzial ze nie znaczy TAK.
PS. Ty jestes pomylony jak chcesz sie wszedzie doszukiwac sygnalow.
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-14 19:50:19

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> [...]
> :))))
>
> na co mozna ja zlapac ? przytulanie ja nie kreci :)

Spytaj sie jamnika co kreci nieromantyczne dziewczyny....

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Re: nowa na grupie
Troche dziwne pytania
Witam!!!!!!