Atkins-ser feta

1. Data: 2003-10-19 07:44:03

Temat: Atkins-ser feta
Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka! Pytanko kieruje do wszystkich, ale pewnie i tak odpowie KOMINEK :).
Wg opakowania ser feta ma w 100gr okolo 2 weglowodanow. Wiec czy mozna go
jesc w I fazie?Pozdrawiam i milego weekendu
Perfidia
Ps I czy picie alkoholu wplywa na ketoze? tzn czy uda sie w nia wejsc? no bo
alkohol chyba nie ma wegli wiec nie powinno byc problemow, ale moze sie myle

2. Data: 2003-10-19 09:56:03

Temat: Re: Atkins-ser feta
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik perfidia napisał:

> Ps I czy picie alkoholu wplywa na ketoze? tzn czy uda sie w nia wejsc? no bo
> alkohol chyba nie ma wegli wiec nie powinno byc problemow, ale moze sie myle

No właśnie - kolejne lamerskie pytanie - co to jest ta "ketoza"?
Tylko wytłumaczenie dla ludzi, proszę.

Eulalka

3. Data: 2003-10-19 09:58:46

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka napisał:

> No właśnie - kolejne lamerskie pytanie - co to jest ta "ketoza"?
> Tylko wytłumaczenie dla ludzi, proszę.

Heh - google moim przyjacielem - sprawdziłam....... tłumacząc na język
zwykłych ludzi spalanie własnych zasobów tłuszczowych?

Eulalka

4. Data: 2003-10-19 11:05:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Heh - google moim przyjacielem - sprawdziłam....... tłumacząc na język
> zwykłych ludzi spalanie własnych zasobów tłuszczowych?

Coś w tym stylu ;))) tylko że w specyficzny sposób , tz. niedobór
węglowodanów powoduje że wątroba zaczyna produkować ciała ketonowe będące
połączeniem kwasów tłuszczowych i ketonu , przez co powstaje cząsteczka
energetyczna na bazie tłuszczy łatwa do spalania w komórkach mózgu i serca
, rozpuszczalna w krwi , przez co łatwa do transportowania.

Slawek

5. Data: 2003-10-19 15:11:30

Temat: Odp: Atkins-ser feta
Od: "Kafka" <i...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wg opakowania ser feta ma w 100gr okolo 2 weglowodanow. Wiec czy mozna go

Ja tez sie nad tym zastanawialam na Atkinsie. Moim zdaniem mozna - ma duzo
tluszczu (40% w s.m) i malo wegli, a Atkins zwraca uwage w zasadzie tylko na
wegle (a raczej ich brak) ;))

> Ps I czy picie alkoholu wplywa na ketoze? tzn czy uda sie w nia wejsc? no
bo
> alkohol chyba nie ma wegli wiec nie powinno byc problemow, ale moze sie
myle

Alkohol to duzo wegli - tak myslalam, zajrzalam na
http://zywienie.host.sk/tabele/btw.php
a tam takie cos: Wódka, brandy, gin, rum, whisky 225 kcal B=0 T=0 W=0.
To z czego te kalorie (IMO z wegli). Blad na stronie, czy cos innego?

Pozdr
Kafka

6. Data: 2003-10-19 15:20:53

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
W=0.
> To z czego te kalorie (IMO z wegli). Blad na stronie, czy cos innego?

He he alkohol to alkohol , organizm może z niego uzyskać co najwyżej
energie termiczną ;)))

Slawek

7. Data: 2003-10-20 13:31:49

Od: Jazz <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003 17:11:30 +0200, Kafka wrote:

> [...]
> a tam takie cos: Wódka, brandy, gin, rum, whisky 225 kcal B=0 T=0 W=0.
> To z czego te kalorie (IMO z wegli). Blad na stronie, czy cos innego?

Faktycznie błąd, powinno być ok. 280 kcal. A alkohol etylowy ma 7 kcal/g.

--
Jazz
http://zywienie.prv.pl/

8. Data: 2003-10-21 22:21:40

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he alkohol to alkohol , organizm może z niego uzyskać co najwyżej
> energie termiczną ;)))

Do tej pory bylem przekonany ze alkohol to weglowodany tyle ze pod inna
postacia. Czy moglbys powiedziec cos wiecej na temat alkoholu i jego wplywy
na diete, jak dziala w polaczeniu z tluszczem czy piwo to czysty alkohol czy
z weglowodanami bede bardzo wdzieczy za wszelkie informacje na ten temat.
Pozdrawiam.

9. Data: 2003-10-22 07:49:05

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
czy
> z weglowodanami bede bardzo wdzieczy za wszelkie informacje na ten

Alkohol tak wpływa na dietę ....że dieta nie działa :( lub słabo działa ,
wpływa tez na ciebie ;)))) wiesz o co chodzi , no i na twój apetyt :(((
czysty alkohol nie ma węglowodanów , piwo natomiast ma i tak wpływa że
zawarte w nich węgle o wysokim IG powodują skoki cukru i wilczy apetyt .
no ale są wyjątki potwierdzające regule .
zawartość węgli w 100g
Piwo ciemne 4,6
Piwo jasne 3,8
Wino białe półwytrawne 4,0
Wino białe wytrawne 0,6
Wino czerwone wytrawne 0,3

Slawek

10. Data: 2003-10-22 08:31:21

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawarte w nich węgle o wysokim IG powodują skoki cukru i wilczy apetyt .
> no ale są wyjątki potwierdzające regule .

Czyli jedynie wodka nie ma Wegli ale i tak zatrzymuje diete no i dorzuca
wilczy apetyt? ktory niestety u mnie wysteuje Dzieki i Pozdrawiam.

ECA - kilka pytan.
"Pij mleko, bedziesz kaleką"
Porady
jak sie odchudzic?