BARDZO PROSZE O PORADE

1. Data: 2000-07-11 21:25:49

Temat: BARDZO PROSZE O PORADE
Od: v...@a...com (Viola8844) szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesiecy mam dziwne objawy, szczegolnie pod wieczor typu: zawroty
glowy czasem polaczone z wymiotami, oslabienie oraz uczucie kolatania serca,
bol glowy /tyl glowy i nad zatokami ocznymi. Mam rowniez dusznosci i
nieokreslone leki, po wypiciu niewielkiej ilosci wody objawy ustepuja.Stress
przesladuje mnie codziennie, oraz apatia.
Mialem robione testy krwi i badanie tarczycy oraz dwukrotnie EKG i.....wszystko
w normie.
Bardzo prosze o porade co mam dalej robic, poniewaz lekarze mowia, ze nic mi
sie nie stanie a ja codziennie cierpie i bardzo sie martwie.
Pozdrawiam :-(

Viola

2. Data: 2000-07-17 22:17:43

Temat: Odp: BARDZO PROSZE O PORADE
Od: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viola8844" <v...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> sie nie stanie a ja codziennie cierpie i bardzo sie martwie.

Mam prawdopodobnie to samo a jest to skutek uboczny zespolu Gilberta
co prawda z roznymi nasileniami a pomaga na to ruch na swiezym powietrzu
Wtedy jest lepiej. Ale ze wzgledu na prace nie zawsze moge sobie na to
pozwolic ( a pracuje z komputerami co tez do najzdrowszych nie nalezy)

--
Krzysztof J. Materna
vel Wiktor Wektor

W jaki sposób firmy farmaceutyczne płacą lekarzom za wypisywanie recept?
Naczyniak
Bioptron a łuszczyca - czy to ma sens?
Okulary Tak/Nie
:)