Okulary Tak/Nie

1. Data: 2000-07-11 10:51:04

Temat: Okulary Tak/Nie
Od: "Jarek Cz." <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !!!
Dostalem ostatnio od okulisty "recepte" na okulary - wrodzona wada
-astygmatyzm...
Znajomi mi mowili, ze wzrok moze sie pogorszyc od uzywania okularow, a ja
nie wiem czy to jest prawda ... Prosilbym gropowiczow o opinie na temat
noszenia okularow ..

Dzieki .. Jarek

2. Data: 2000-07-11 12:32:55

Temat: Re: Okulary Tak/Nie
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Cz." <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Znajomi mi mowili, ze wzrok moze sie pogorszyc od uzywania okularow, a ja
> nie wiem czy to jest prawda ... Prosilbym gropowiczow o opinie na temat

Od słuchania znajomych to słuch ci się pogorszy :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289
... e-mail e-biznes e-shopping e-tam ...

3. Data: 2000-07-11 13:04:29

Temat: Odp: Okulary Tak/Nie
Od: "Krzysztof Zabłocki" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mam astygmatyzm,wada ta polega na zmianach w osi widzenia,w przypadku
gdy ogladasz dluygotv lub siedzisz przed komputrem lub musisz skupic wzrok
np jazda samochodem to lepij nosic brylki wzrok sie nie meczy i galki nie
bola.
czesc
Użytkownik Jarek Cz. <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bfeb25$a176d4a0$0500a8c0@kontrola...

4. Data: 2000-07-12 07:42:54

Od: "Gucio" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem asytgmatyzm, dzieki okularom (jak sadze) juz go nie mam, ale wada
krotkowzorcznosc pozostala. Okulary nie wylecza Tobie krotko lub daleko
wzrocznosci, a jak bedziesz je nosil bez przerwy (a nie jest to konieczne)
to sobie wzrok pogorszysz.

Pozdrawiam
Pawel

5. Data: 2000-07-12 14:25:52

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znajomi mi mowili, ze wzrok moze sie pogorszyc od uzywania okularow, a ja
> nie wiem czy to jest prawda ... Prosilbym gropowiczow o opinie na temat

Witam...
skoro uwazasz ze lekarze chca Ci zaszkodzic przepisujac okulary to ich
zaskarz z art 156 ;))) i wiecej sluchaj znajomych... moze wtedy Ci sie nawet
sluch poprawi

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2000-07-13 20:23:29

Od: "Jarek Ku" <j...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

22 lata temu rzuciłem okulary przy astygmatyźmie 0,5 i 1,0. Ostatnio
musiałem ubrać z wynikiem 1,5 i 3,0

--
j. k.
Jarek Cz. <i...@g...pl> w artykule news:01bfeb25$a176d4a0$0500a8c0@kontrola