"Jadalne rośliny w pojemnikach"

1. Data: 2002-01-27 10:29:26

Temat: "Jadalne rośliny w pojemnikach"
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

W/w tytuł rozprowadzany jest przez klub Świat Książki. Nie chcę tutaj
kupować bo musiałbym uzależnić się.
Czy spotkał ktoś taką książkę w jakiejś księgarni wysyłkowej. Zaznaczam, że
nawet wyszukiwarka Google nie znalazła tej pozycji w księgarniach
internetowych.
Dla osób zainteresowanych tą dziedziną mogę kupić i przesłać "Rośliny w
dużych pojemnikach". To w/g mnie, dobra pozycja dla miłośników roślin
tarasowych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2002-01-27 11:51:41

Temat: Re: "Jadalne rośliny w pojemnikach"
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
> W/w tytuł rozprowadzany jest przez klub Świat Książki. Nie chcę tutaj
> kupować bo musiałbym uzależnić się.

Jeśli Cię interesuje to Ci kupię - nalezę do ŚwiataKsiążki .
Oczywiście nie w prezencie ;-)))

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

3. Data: 2002-01-27 12:09:48

Od: "Agnieszka" <a...@b...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dla osób zainteresowanych tą dziedziną mogę kupić i przesłać "Rośliny w
> dużych pojemnikach". To w/g mnie, dobra pozycja dla miłośników roślin

Ja moge Ci przeslac moja.

Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2002-01-27 17:18:11

Temat: Bilans strat po zimie
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzisiaj bylam na pierwszym posniegowym obchodzie ogrodu.
Tej zimy niestety nie przezyl jeden rododenron. Smutno, bo 2 lata temu
kupilam dosc duzy egzemplarz i jeszcze nie kwitl. Wszystkie inne rosnace
niedaleko przezimowaly bardzo ladnie. Nie najlepiej ma sie takze mahonia. To
zeszloroczny nabytek za ktorym sie bardzo nachodzilam bo to taka troche
dziwaczna odmiana (kwitnie w lutym- marcu). Czy ktos wie czy mahonia
"odbije" - gorna czesc ma zmarznieta ale dol (jakies 20cm) zielony i
zyjacy.?

Jalowiec tez mi sie troszke polamal ale jemu to tylko na zdrowie wyjdzie bo
juz nie mialam sily do niego. Rosl jak wariat i zaslanial wszystko inne.
A teraz mam pytanie. Calutenki trawnik usiany jest malymi otworkami. Nie
wiem czy to nornice czy myszy i jak je wytepic. Krety tez sa ale z tymi to
sobie poradze. Prosze o pomoc w sprawie tych dziurek. Sa niewielkie, jakies
4 cm srednicy.
No a poza tym prosze o podsumowanie zimy. Mam nadzieje ze jak wszyscy zaczna
mowic o wiosnie to zima juz nie wroci.
U mnie w ogrodzie juz kielkuja krokusy. Troche mnie to martwi bo nie wiem co
zrobie jesli jednak okaze sie ze na wiosne trzeba bedzie poczekac.
Pozdrawiam prawie wiosennie
Iza Wójcik

5. Data: 2002-01-28 07:34:14

Temat: Re: Bilans strat po zimie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też się muszę pożalić.
To co wyszło spod topniejącego śniegu wygląda czasem żałośnie.
Kilka małych iglaczków nie przypomina już kuli w pokroju, a raczej
rozłożony parasol ;-( W tym jodła balsamiczna nana. Gałązki odłamane
niestety. To ten mokry śnieg tak je załatwił. Ale jak było zabezpieczać
iglaczki 20 cm wysokie?
W stawie spod lodu wypłynęły dwie martwe ryby - jaź i karaś. A będzie
chyba więcej takich. Zobaczymy jak więcej lodu stopnieje.
Krokusy faktycznie kiełkują. Wrzośce jeszcze nie kwitną, a ciemierniki
dalej przysypane grubym śniegiem.
Co jeszcze ucierpiało tro wiosna pokaże.
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

6. Data: 2002-01-28 20:45:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) writes:

> No a poza tym prosze o podsumowanie zimy. Mam nadzieje ze jak
> wszyscy zaczna mowic o wiosnie to zima juz nie wroci.

Ta, chcialbys. Straty w ogrodach, to dopiero beda, jak teraz wszystko
zacznie sie budzic, a potem przyjda mrozy i wszystko zetna.

A u mnie to w ostatnich latach najwieksze straty byly od majowych
przymrozkow.

MJ

7. Data: 2002-01-29 14:40:02

Temat: Odp: Bilans strat po zimie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozłożony parasol ;-( W tym jodła balsamiczna nana. Gałązki odłamane
> niestety. To ten mokry śnieg tak je załatwił. Ale jak było zabezpieczać

U mnie dokłądnie to samo - świerk 'Globosa' przypomina nie powiem co, a
ulubiony żywotnikowiev wygląda jak puste w środku gniazdo. Ale - to się
zdrutuje! Gorzej z sadzonymi jesienią krzaczkami liściastymi - jeśli będą
odbijać, to chyba od korzeni, bo góra wygląda na połamaną.
No i położyłam zabezpieczenie anty-srokowe, bo ranniki skiełkowały:-)))

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2002-01-29 18:12:41

Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, ja swoje związałem na jesieni szpagatem i wyglądają ślicznie ,
powodzenia życzę w uprawie iglaczków :))))))))

--
klap
GG 1791262

9. Data: 2002-01-30 07:42:30

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a) w wiadomości:
<3...@m...agh.edu.pl>...
>Też się muszę pożalić.
>To co wyszło spod topniej?cego ?niegu wygl?da czasem żało?nie.
>Kilka małych iglaczków nie przypomina już kuli w pokroju, a raczej
>rozłożony parasol ;-( W tym jodła balsamiczna nana. Gał?zki odłamane
>niestety. To ten mokry ?nieg tak je załatwił. Ale jak było zabezpieczać
>iglaczki 20 cm wysokie?

Mozna zastosowac przykrycie w rodzaju namiotu indianskiego. Zamiast
materialu zastosowac siatke cieniujaca, taka dosc mocna zielona siatke z
oczkami 0,5 cm. Musi byc dobrze naciagnieta. W przypadku jodly balsamicznej
nie powinnismy sie spieszyc z demontazem, czesciowo uchroni nas to przed
przedwczesna wegetacja.
Z tkaniny tej mozna tez robic cieniujace parawany, np. dla odmian
wrazliwszych na sloneczne przypalanie.
Pozdrawiam
Jurek

10. Data: 2002-01-30 16:21:13

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bilans, juz? Nie chcialbym nikogo straszyc, ale jesli teraz znowu przyjda
mrozy... W parku kolo mnie widzialem juz mlode listki na krzewach.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

test