Biore tort pod pache, swieczki za pazuche i lete!!!!!!!

1. Data: 2001-10-09 06:34:17

Temat: Biore tort pod pache, swieczki za pazuche i lete!!!!!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Lece do Mechci na urodziny!!!

Happy Birthdayto you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear
Mechcia, Happy Birthday to you!!!!!!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 07:22:51

Temat: Re: Biore tort pod pache, swieczki za pazuche i lete!!!!!!!
Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.
> Lece do Mechci na urodziny!!!
>
> Happy Birthdayto you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear
> Mechcia, Happy Birthday to you!!!!!!!!

Stoooooooooooooooo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
I ja chce, i ja....
Tortu ni mam, ale wczoraj zrobilam 38 sloikow grzybkow w occie, a dzisiaj
robie knedle :)))
Oczywiscie kniedle NIE BEDA z grzybkami!!! :)
Jak w kazdego knebelka wbije swiczuszke, to moge podjechac?
pozdruffka,
Monika

--
gg 70198 icq 46479443
http://www.prmr.prv.pl/ - moja ulubiona stronka :)

1. Data: 2001-10-09 07:55:21

Temat: Odp: Biore tort pod pache, swieczki za pazuche i lete!!!!!!!
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robie knedle :)))
> Oczywiscie kniedle NIE BEDA z grzybkami!!! :)
> Jak w kazdego knebelka wbije swiczuszke, to moge podjechac?

o rany! ja Wam bardzo dziekuje:)))
jakby kto przelatywal w poblizu (Szczecin)to ja zapraszam na zapiekanke
grzybowa i martini.

Krychna- my to wypijem cos jak sie obaczym...

tortu nie upieklam ale cukiernia za rogiem serwuje calkiem niezle torty:)
szczegolnie gruszkowy

Mechcia
28

1. Data: 2001-10-09 08:07:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>robie knedle :)))
>Oczywiscie kniedle NIE BEDA z grzybkami!!! :)
>Jak w kazdego knebelka wbije swiczuszke, to moge podjechac?

Monika - to sa o tyle urodziny wirtualne, ze raczej malo osob sie
stawi personalnie. wiec mozesz przyniesc (wirtualnie) co chcesz,
co sie Mechci spodoba, etc. cos jak moej LETNIE wirtualne
imieniny.
Mnie sie tam pomysl podoba.
Moj tort to hiszpanski. wet mimo niecheci do bitej smietany

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 08:08:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.
> Lece do Mechci na urodziny!!!
>
> Happy Birthdayto you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear

To Mechatek ma urodziny? Godzilli stuknelo, hihi!!
No to wszystkiego, wszystkiego najlepszego, duzo pierogów ruskich, knedelków
i machania metalowym ogonem.
A ja biore bigosik i pedze do Ciebie, moze nie pogardzisz...

Wkn

1. Data: 2001-10-09 08:15:51

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> imieniny.
> Mnie sie tam pomysl podoba.
> Moj tort to hiszpanski. wet mimo niecheci do bitej smietany

Taa, a jak Mechci moje knedliki nie podpasuja i jak mnie rzuci, i jak mi
wirtualnego guza nabije?
Lepciej wiedziec na zas :)))

pozdruffka,
Monika
(dobrze, ze moje urodzinki dopiero za pól roku :-) )

1. Data: 2001-10-09 08:53:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>pozdruffka,
>Monika
>(dobrze, ze moje urodzinki dopiero za pól roku :-) )

nie martw sie, jak trzeba to ja przytrzymam a ty ja nakarmisz
watorbka ze szpinakiem..
moje urodziny, obawiam sie, nie za dlugo...grudzien...o moj
Boze...pora na krem przeciwzmarszczkowy...

Krysia, ktora na urodzinach Mechci chyba sie upije na smutno
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 08:57:31

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lece do Mechci na urodziny!!!
>
> Happy Birthdayto you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear
> Mechcia, Happy Birthday to you!!!!!!!!
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

To i ja sie dolaczam do wszelkich serdecznosci :-) Sto lat, Mechcia!
Aneta

1. Data: 2001-10-09 09:50:35

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Keller" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
:
:
: > Lece do Mechci na urodziny!!!
: >
[...]

Ja z "Nalewka Babuni" (sprawdzona w smaku) rowniez dolaczam sie do zyczen.
Przede wszystkim duzo, duzo zdrowka ;o)
Wilma

1. Data: 2001-10-09 09:59:18

Od: "DanaB" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:jf65st4qkfare7omh79ipcg43perb521ev@4ax.com...
> Lece do Mechci na urodziny!!!
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Sto lat Machcia!
Ide z wielka micha ruskich ze skwareczkami i cebulka! Do tego mam butelke
calkim dobrego winka z Krety (szef mi przywiozl)
DanaB
www.kuchnia.com.pl

Rozwiac tajemnice "Podpiwka"
Zaproszenie na kurs