Bób

1. Data: 2003-06-20 12:03:31

Temat: Bób
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Znalazlem na grupie "dieta" taka informacje: "Gotowany bób ma IG 80, a więc w
pierwszej fazie zdecydowanie odpada." Kumacie o co chodzi?? No i mam przy
okazji pytanie do uwagi na temat przygotowania swiezego bobu do spozycia, macie
ciekawe pomysly?

Leon

1. Data: 2003-06-20 12:13:41

Temat: Re: Bób
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
> Znalazlem na grupie "dieta" taka informacje: "Gotowany bób ma IG 80, a
więc w
> pierwszej fazie zdecydowanie odpada." Kumacie o co chodzi??

jest taka dieta co sie nazywa dieta Montignac'a (albo jakos tak) z tego co
zdazylam sie zorientowac to dieta tzw. nielaczenia ze soba pewnych
produktow; dzieli sie ja na fazy w ktorych spozywanie pewnych produkow jest
niewskazane - wlasnie tych o najwyzszym IG (to jest jakis indeks nie powiem
dokladnie jaki bo nie wiem) - wiecej powiedza ci na pl.misc.dieta bo stad
zaraz pogonia :)

1. Data: 2003-06-20 12:40:03

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie jaki bo nie wiem) - wiecej powiedza ci na pl.misc.dieta bo stad

tak czy inaczej dzieki :)

1. Data: 2003-06-20 16:14:03

Temat: Odp: Bób
Od: "MarchEf" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazji pytanie do uwagi na temat przygotowania swiezego bobu do spozycia,

IG to indeks glikemiczny i jest ulubionym haslem cukrzyków i montignaców.
Ale powracajac do bobu, najlepszy jest w postaci obgotowanej, jedzony łapami
jak czipsy :)

MarchEf

1. Data: 2003-06-20 16:40:27

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl napisal(a):

>Znalazlem na grupie "dieta" taka informacje: "Gotowany bób ma IG 80, a więc w
>pierwszej fazie zdecydowanie odpada." Kumacie o co chodzi??

Ja tam bob wcinalem gdy zrzucalem wage....

>No i mam przy
>okazji pytanie do uwagi na temat przygotowania swiezego bobu do spozycia, macie
>ciekawe pomysly?

Ugotowany w wodzie z sola mozna jesc. Bardzo lubie, minimum roboty.
Albo podgotowany, obrany, ugotowany do konca i zalany oliwa z
czosnkiem i sola. Ostrzegam przed tym drugim. To jest ciezki narkotyk.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-20 18:28:17

Temat: Re: Odp: Bób
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodac włoszczyzny(zieleniny)

MarchEf napisał(a):

> [...]
> Ale powracajac do bobu, najlepszy jest w postaci obgotowanej, jedzony łapami

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Mieso na grilla - czy mozna zamrazac?
Czy ktoś już był na letniej wyprzedaży w Ikea i coś ciekawego znalazł ?
Czy ktoś był na letniej wyprzedaży w Ikea i cos ciekawego znalazł?
chałwa
zdjecia tortow masa wersji