Odp: Boję się wojny

Data: 2003-03-14 18:03:42
Temat: Odp: Boję się wojny
Od: "Viadro" <u...@i...pl>

> Widzę ją wszędzie.
> W telewizji, w prasie.
> Słyszę ją wszędzie.
> W radio, w sklepie, na ulicy, w autobusie........
> Jest wszędzie!

REKLAMA - też jej nie lubie ;D

> Boję się jej........
> Wojna to śmierć, cierpienie, ból, zniszczenie.......
> Wojna to upadek człowieka.

linek do filmów wojennych www.ogrish.com/media nie wchodzić i nie oglądać po
jedzeniu!!!

> Nie chcę wojny.
> Nie chcę umierać.
> Mam 24 lata.

noo iiii...... ;D kto będzie chciał ci napadać na polskę i na ciebie
........ no tylko debil co tu jeszcze można rozwalić????? kioski z
browarem????

> Chcę skończyć studia, wyjść za mąż, mieć dzieci;
> Chcę kochać i spać spokojnie.
> Chcę żyć bez strachu.

na marsie sa idealne warunki

> Dlaczego rozpętanie wojny jest takie ważne?
> Kto na niej skorzysta?
> Gdzie tu sens?

wojna jest ważna
kto korzysta - Ułes A
sens jest w zagarnięciu pól roponośnych, przetestowaniu nowej znanej broni i
nowiej nie znanej nam broni której i tak nie poznamy chcą sprawdziś jak sie
zachowa w warunkach wojny :) (ta broń) i tylko dupe sobie podcierają tą
gadką o "walce w pralce z terroryzmem światowym" - pieprzenie kotka przy
pomocy młotka

> Czy ty też boisz się wojny?

nie bo wiem że JW Burz jest antychrystem (wg nostra..bla bla) to on wyjdzie
z moża ( z polityki ) jako bestia która zjednoczy ku sobie ludzi z całego
świata w imię pokoju który tu będzie tylko wojną i zacznie tą wojnę na
blyskym wschodzie :)

coś tam kiedyś takie baje słyszołem bo miołem kasete o nostada ...bla bla
usie i było tam powiedziane żed centralna europa (my) zostanie nie skalana
wojną ludziska tu zaczną emigrwać a naród polski i jego język stanie sie
takim jak dziś USA no i czekam.. (nie to nie jest faszysztowszkie gadanie ja
to oglądałem na tej kasecie) a i wojna zacznie się tyż chyba zniszczeniem
waszyngtonu ale to już chyba było???