Bolacy lokiec

1. Data: 2002-02-26 13:52:01

Temat: Bolacy lokiec
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od rana strasznie boli mnie lokiec, wewnatrz, moze sie uderzylam - nie
wiem.
Nie jest to takie strasznie uciazliwe ale boli i w zwiazku z tym
chcialabym zapytac o cos takiego jak "lokiec tenisisty" - to podobno
jakies nawykowa wada. Z czego sie to robi?

Willa

--
http://www.mikolajo.prv.pl
http://www.olga.boo.pl

Gadu-Gadu: 1262644

2. Data: 2002-02-26 20:06:01

Temat: Odp: Bolacy lokiec
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łokieć tenisisty to zespół chorobowy na tle przeciążenia mięśni zginających
staw nadgarstkowy, a które przyczepiają się do "łokcia" a właściwie
nadkłykcia przyśrodkowego kości ramiennej. Łokieć tenisisty jak sama nazwa
wskazuje dotyczy głównie sportowców (a zwłaszcza tenisistów) jednak
niewykluczne, że ta wada możne powstawać w innych okolicznościach, ale
wątpię w to by powstała samoistnie.

Użytkownik Wilhelmina <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...

test