Broda

1. Data: 2003-06-03 11:07:01

Temat: Broda
Od: "Michaś" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy uwazacie ze broda siegajaca prawie kolan jest ok?
Mieszkam w malej wsi w okolicach Gorzowa Wlkp. i posiadam
brode o dlugosci 126 cm. Jest to moj powod do dumy, ale ludzie
sie ze mnie smieja. Co WY ma na to?

Brodacz

1. Data: 2003-06-03 11:07:38

Temat: Re: Broda
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003 13:07:01 +0200, Michaś wrote:

> [...]
> Mieszkam w malej wsi w okolicach Gorzowa Wlkp. i posiadam
> brode o dlugosci 126 cm. Jest to moj powod do dumy, ale ludzie

Nie karmić.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-03 11:10:39

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Nie karmić.

Brody, zeby juz nie rosla? ;-)

Pozdrawiam
ISIA

PS. Uwazam, ze uroczy trolik. Mozna by np. zejsc na temat czy broda o
dlugosci 126 cm zmiesci sie do fiata 126p razem z wlascicielem...

1. Data: 2003-06-03 11:42:09

Temat: Odp: Broda
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michaś <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbhv7u$e7b$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Mieszkam w malej wsi w okolicach Gorzowa Wlkp. i posiadam
> brode o dlugosci 126 cm. Jest to moj powod do dumy, ale ludzie

Ja bardzo lubie brodaczy! Nawet swojego lubego po długich namowach, zmusiłam
wreszcie do zapuszczenia brody, z którą mu bardzo do twarzy:) Takiej długiej
brody jak Twoja nie widziałam jeszcze, ale myślę że wyglądasz bardzo
oryginalnie i że masz powód dumy! A ludzie -niech się śmieją, cóż Ci to
szkodzi-to w wiekszości to osoby bez cienia oryginalności, co to zrobią
wszystko co akurat w modzie i by dopasować się do tłumu... Niestety co do
kobiet, to chyba w większości nie lubią brodatych mężczyzn. A ile taką brodę
się zapuszcza?
pozdrawiam
Renata n...@p...onet.pl

1. Data: 2003-06-03 11:46:04

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michaś" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mieszkam w malej wsi w okolicach Gorzowa Wlkp. i posiadam
> brode o dlugosci 126 cm. Jest to moj powod do dumy, ale ludzie

tylko z mojego województwa są tacy zakręceni ludzie :)
a w szczególnośc z gorzowa :)
pomimo tego ze zielone gdzie mieszkam nie lubi sie z gorzowem tutaj moje
uprzedzenia znikają.
powodzenia w pielęgnacji.
paula

1. Data: 2003-06-03 11:49:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Jun 2003 13:10:39 +0200, ISIA wrote:

> PS. Uwazam, ze uroczy trolik. Mozna by np. zejsc na temat czy broda o
> dlugosci 126 cm zmiesci sie do fiata 126p razem z wlascicielem...

Pewnie, ze uroczy :) To konsultant Computerlandu :) Pracuje w Gliwicach :)
Prawda Krzysiu Ciuk? :)

1. Data: 2003-06-03 22:25:32

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:t00nxa4e5bij.dlg@Lia.pyry.net...
> To konsultant Computerlandu :) Pracuje w Gliwicach :)
> Prawda Krzysiu Ciuk? :)

Tak z ciekawosci (ponoc to pierwszy stopien do piekla;-)), skad
zdobywasz takie info?? Bo we wlasciwosciach nic takiego nie widze...
Mozesz sie podzielic, czy to tajemnica?
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-04 09:21:27

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Jun 2003 00:25:32 +0200, Szwedka wrote:

> Tak z ciekawosci (ponoc to pierwszy stopien do piekla;-)), skad
> zdobywasz takie info?? Bo we wlasciwosciach nic takiego nie widze...
> Mozesz sie podzielic, czy to tajemnica?

No to była wiedza pozagrupowa - prawie.
Wiedziałam, ze Computerland po NNTP,
a dalej... cóż swiat jest mały, bardzo mały... mamy z "Brodaczem" wspolnych
znajomych ;)

1. Data: 2003-06-04 10:22:51

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:8vtktfribu28$.dlg@Lia.pyry.net...
> No to była wiedza pozagrupowa - prawie.
> Wiedziałam, ze Computerland po NNTP,
> a dalej... cóż swiat jest mały, bardzo mały... mamy z "Brodaczem"
wspolnych
> znajomych ;)

Aaa, to taka sprytna bestia jestes ;-)))
Pozdr,
Szwedka

do włosów blond polecam
Depilacja laserowa wąsików