Brzuch po ciąży

1. Data: 2003-06-10 18:17:51

Temat: Brzuch po ciąży
Od: "Qami" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Urodziłam już 1,5 roku temu i moja skóra na brzuchu nie chce się wstąpić. Co
robić? Miałyście takie problemy?

--
Qami

1. Data: 2003-06-11 09:49:18

Temat: Re: Brzuch po ciąży
Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qami" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> Urodziłam już 1,5 roku temu i moja skóra na brzuchu nie chce się wstąpić.
Co
> robić? Miałyście takie problemy?

Niestety z tego co mi wiadomo po ciąży nawet jeśli się schudnie, skóra jest
już rozciągnięta. Ja 2giego maluszka urodziłam rok temu ale zostało mi
jeszcze ze 4 kilo za dużo więc u mnie jak dotąd tego nie widać. Staram się
smarować natomisat jak tylko pamiętam kremami/balsamami ujędrniającymi
skóre. Jest ich teraz trochę na rynku. Może więcej info. na pl.soc.dzieci.
pozdrov
EMila

1. Data: 2003-06-11 11:35:22

Temat: Odp: Brzuch po ciąży
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qami <q...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:bc57dg$9i1$...@n...news.tpi.pl...
> Urodziłam już 1,5 roku temu i moja skóra na brzuchu nie chce się wstąpić.
> [...]

Witam
Polecam zel wyszczuplajacy XXL firmy ATW dziala swietnie na wszelkiego rod
zaju rozciagniecia skory
Fakt trzeba sie postarac o systematycznosc
Ja np. jestem otyla wiec robie sobie dwa razy dziennie masaz za pomoca tego
zelu potem owijam brzuch folia na 20 minut ale efekty sa widoczne

1. Data: 2003-06-11 17:23:48

Od: "Qami" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emila i Marcin" napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze ze 4 kilo za dużo więc u mnie jak dotąd tego nie widać. Staram się
> smarować natomisat jak tylko pamiętam kremami/balsamami ujędrniającymi

A po pierwszym dziecku też miałaś za dużo skóry? Czy po drugim dzieciątku to
się pogłębiło ?

Qami

1. Data: 2003-06-12 07:13:01

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam zel wyszczuplajacy XXL firmy ATW dziala swietnie na wszelkiego rod
> zaju rozciagniecia skory

Czy moglabys napisac, gdzie mozna go kupic w aptece,czy drogerii i ile
kosztuje?
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-06-12 08:40:36

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna go kupic w sprzedazy bezposredniej np. u mnie :)
A kosztuje na dzien dzisiejszy 39 zl

Użytkownik I.P. <i...@g...de> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:bc995v$q15$03$...@n...t-online.com...

1. Data: 2003-06-12 11:48:55

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dasida" <z...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Mozna go kupic w sprzedazy bezposredniej np. u mnie :)
> A kosztuje na dzien dzisiejszy 39 zl

Dzieki za odpowiedz
Ilona

solarium
beznadziejne włosy;((((
Tonik bezalkoholowy Vichy - uzywal ktos ?
IMPACCO CAPELLI SECCHI
Modelowanie wlosow