Odp: CENZURA c.d. - zbluzganie Bluzgacza

Data: 2004-12-05 15:33:22
Temat: Odp: CENZURA c.d. - zbluzganie Bluzgacza
Od: "PowerBox" <p...@w...pl>

uwaga poniższy list to tylko bluzganie Bluzgacza więc osoby o słabszych
nerwach, które zanim dokończą czytanie mogą się ostro ZDENERWOWAĆ uprzejmie
proszę o opuszczenie czytania tego listu hehe

> PS: widze za mamy zjebana niedziele? hehe

- nie wiem Bluzgaczu skąd tak dalece wysunięte wnioski odnośnie mnie ale
skoro masz zjebaną niedzielę debilu (hehe :-))) - to możesz teraz zobaczyć
jakby to było gdybyś pojebie podwoił to uczucie. Powiększ je raz jeszcze -
aż POCZUJESZ, że wszystko kipi w Twoim ciele i byś komuś najchętniej
przyjebał, np PowerBox owi. Albo PRZYJEB czołem w ścianę i jak tak siedzisz
i czytasz pewnie zobaczysz jaki jesteś bezsilny, wqrwiony i pojebany - ty
naiwny palancie. hehe.

Bywaj zdrów pierdoleńcu. Ale Cię zjebałem...
PowerBox

P.S.
Teraz uświadamiając sobie jak się czujesz wzmocnij to wszystko jeszcze raz i
spadaj DEBILU! hehe he. Albo napisz mi wszystko co o mnie myślisz pojebana
kupo gówna. Pomyśl sobie jak cię teraz WKURWIŁEM i jak w przyszłości przy
każdym moim liście, kiedy zobaczysz PowerBox - od razu poczujesz
niepohamowaną złość i nienawiść do sqrwysyna. Domieszaj do tego jeszcze
poczucie niższości, bezsilność i tego, co cię zawsze najbardziej wkurwia.

No, to teraz twoja kolej. Siadaj do klawiatury i pokaż co potrafisz
niedokrwiony idioto. Albo nic nie pisz pojebie, nie DAJ SIĘ PONIEŚĆ takiemu
komuś jak PowerBox. Albo napisz mu wszystko co o nim myślisz - niech inni
zobaczą twój zestaw przekonań w pełnym wymiarze. RUSZAJ SZMATO! Poczuj
wkurwienie albo zjeb sobie niedzielę do końca - a potem poniedziałek, wtorek
i środę! Zacznij już teraz. Dobrze się nakręcając na cały tydzień jebania i
pamiętaj bez powodu dowalać się do wszystkich listów PowerBox a - w końcu
jesteś Bluzgaczem - pokaż nam co potrafisz bezsilny świrze! zawsze wszystko
bluzgałeś a teraz nagle miałbyś odpuścić?! Chętnie coś poczytam jak tylko
poczujesz wenę... Czy Ty w ogóle rozumiesz jakim jesteś bezdennym debilem?
hehehe :-///