"Chatka Baby Jagi"

1. Data: 2000-08-25 09:32:18

Temat: "Chatka Baby Jagi"
Od: "Ania" <a...@z...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na "Chatkę Baby Jagi" - sernik na zimno.
Ania
a...@h...popnet.pl

1. Data: 2000-08-25 20:18:31

Temat: Re: "Chatka Baby Jagi"
Od: m...@i...pl (Milena Daniun) szukaj wiadomości tego autora

Przepis przepisany z zeszytu mojej siostry:

Chatka Puchatka:

0,5kg twarogu, 1 szkl. cukru pudru, 2 zoltka, 4 paczki herbatnikow, kostka margaryny,
2 lyzki kakao.

Zmielic Twarog. Margaryne utrzec z cukrem i zoltkami, dodac twarog i wszystko
wymieszac.

Pozdrowka

Milena

<nofill>

-------------R-E-K-L-A-M-A---------------
Nie szukaj daleko...
Wyszukiwarka AltaVista teraz w INTERIA.PL
http://szukaj.interia.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-25 21:14:03

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>margaryny, 2 lyzki kakao.
>Zmielic Twarog. Margaryne utrzec z cukrem i zoltkami, dodac twarog i

Oczywiscie, wymieszac razem z tymi herbatnikami;-)) Baba Jaga nie bylaby
zadowolona:-)))

Agnieszka (Aga-Jaga):-))

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-28 07:08:25

Od: "Ania" <a...@h...popnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne za przepis na... "Chatke Puchatka"...:)
Ania

.gov...

1. Data: 2000-08-30 06:50:15

Temat: Odp: "Chatka Baby Jagi"
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chatka Baby Jagi to taki sernik w ksztalcie domku - po pokrojeniu powstaja
trojkatne kawalki.
A skladniki:
60 dkg twarogu,
kostka masla
szklanka cukru pudru
3 zoltka
2 lyzki kakao
aromat rumowy
bakalie
3 paczki herbatnikow
Mielimy twarog, mieszamy z maslem, cukrem, zoltkami, aromatem na jednolita
mase.
Odkladamy pol szklanki masy do miseczki - mieszamy to z kakao, do reszty
masy dodajemy bakalie.
dwa kawalki folii do zywnosci smarujemy masa kakaowa, ukladamy na tym
herbatniki w 3 rzedach, wykladamy mase z bakaliami, skladamy w trojkat (boki
do srodka), owijamy folia i do lodowki na kilka godzin. Nastepnie kroimy w
plastry i podajemy ladnie ulozone- efekt jest ciekawy..

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

Użytkownik Ania <a...@z...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Szukam przepisu na "Chatkę Baby Jagi" - sernik na zimno.
> Ania
> a...@h...popnet.pl

odswiezacz do lodowki
do Agnieszki