"Szybkie ogórki"

1. Data: 2000-08-24 19:35:40

Temat: "Szybkie ogórki"
Od: "AniaS" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przywiozłam kiedyś od znajomej przepis na taką sałatkę, zajadaliśmy ją przez
cały sezon ogórkowy ;)

1 kg ogórków
1 duża cebula
6 łyżek octu 10%
2 łyżki cukru
1 łyżka soli
1 łyżeczka pieprzu
1 łyżeczka gorczycy
koper (może być mrożony)
Ogórki pokroić na grubsze plastry (ok. 0,5 cm), cebulę w kosteczkę, zalać
marynatą przyrządzoną z reszty składników, wstrząsnąą i odstawić na 3 godz.

Polecam zwłaszcza tym, którym już się znudziła mizeria i małosolne.

1. Data: 2000-08-25 04:03:29

Temat: Re: "Szybkie ogórki"
Od: "Pysk" <y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

bardzo ciekawe :))
zaraz zrobie :)))))

1. Data: 2000-08-25 08:54:34

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja mam jeszcze szybszy, ale z kiszonych :)

kiszone w kostkę
cebulę w kostkę
( w proporcjach jak kto lubi ale najlepiej 50/50 )
wymieszać, dodać pieprz mielony, majonez ( w ilości nam odpowiadającej )
wymieszać i gotowe :)

Lilly was here

1. Data: 2000-08-25 09:09:04

Temat: Re: "Szybkie ogórki" i "Gotowanie kukurydzy"
Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

ZAKISZONYM OGÓROM I KUKURYDZY MÓWIMY STANOWCZE NIE!!!

Może pogadamy o ciastach z budyniem, flanach itepe?
Justy

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-25 09:16:43

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Rudowska <j...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000b01c00e74$23c3bec0$8b8d808b@zakupy...
> ZAKISZONYM OGÓROM I KUKURYDZY MÓWIMY STANOWCZE NIE!!!
>
> Może pogadamy o ciastach z budyniem, flanach itepe?
> Justy

Mozemy pogadac o flanach, ale teraz czas kukurydzy i koszzonych ogorkow,
wakacyjnych wspomnien frutti di mare. Nie pamietam, zebym latem robila deser
z budyniu, to zimowy deser.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-08-25 09:34:20

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

> Mozemy pogadac o flanach, ale teraz czas kukurydzy i koszzonych ogorkow,
> wakacyjnych wspomnien frutti di mare. Nie pamietam, zebym latem robila
> [...]
Otóż moim najmaczniejszym wspomnieniem z wakacj w Prowansji (średnia
temperatura +35'C) jest właśnie zimny flan na deser, który w gorące wieczory
smakuje wyśmienicie.
Justy

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-25 10:18:32

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z 25 Aug 2000 11:34:20 +0200 autorstwa Justyna Rudowska
(j...@m...com.pl):
:
: Otóż moim najmaczniejszym wspomnieniem z wakacj w Prowansji (średnia
: temperatura +35'C) jest właśnie zimny flan na deser, który w gorące wieczory
: smakuje wyśmienicie.

A co ciekawe... Kiedy calkiem niedawno temperatura siegala rekordow
stulecia, w barze, gdzie ostatnio jadalem, gdy zapytalem o chlodnik,
to pani prowadzaca bar powiedziala, ze rok temu sprobowaly
eksperymentow z chlodnikami, lodami na deser itd itd, ale ze to sie
bardzo kiepsko sprzedawalo. Twierdzi, ze Polacy w najwiekszy upal
musza miec goraca zupe i kotleta albo pierogi :)

--
Grzegorz Janoszka

1. Data: 2000-08-25 10:37:05

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Rudowska <j...@m...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000501c00e77$9356a4c0$8b8d808b@zakupy...

> [...]

> Otóż moim najmaczniejszym wspomnieniem z wakacj w Prowansji (średnia
> temperatura +35'C) jest właśnie zimny flan na deser, który w gorące

Nie przecze, jednak ja i moi chlopcy wolimy lody, salatki owocowe, sorbety.
Albo gotowana kukurydze!

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

Comber sarni
crock pot
Gruszki ulegalki
smietanka z orzecha kokosowego (cream of coco nut)
befsztyki - solenie