Choroba lokomocyjna

1. Data: 2003-08-03 13:43:47

Temat: Choroba lokomocyjna
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zamiast aviomarinu mozna podac dzieku aby nie wymiotowalo w podrozy?

Magda

2. Data: 2003-08-03 14:59:55

Temat: Re: Choroba lokomocyjna
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co zamiast aviomarinu mozna podac dzieku aby nie wymiotowalo w podrozy?
>
> Magda

Skutecznym preparatem jest Avioplant, na bazie imbiru.
Nie ma on takich działań ubocznych jak Aviomaryn.
Dostępny w każdej aptece bez recepty.
Jola

3. Data: 2003-08-03 15:09:10

Temat: Odp: Choroba lokomocyjna
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgj3e1$2b4$...@n...news.tpi.pl...
> Co zamiast aviomarinu mozna podac dzieku aby nie wymiotowalo w podrozy?
>
> Magda

Witaj
Są też plastry _transaway_ które nakleja sie na nadgarstki. Działają na
zasadzie akupunkutury.Kosztują ok. 7 zł.
(inna) mrówka (też) magda :oo

4. Data: 2003-08-03 15:51:26

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Skutecznym preparatem jest Avioplant, na bazie imbiru.
> Nie ma on takich działań ubocznych jak Aviomaryn.
> Dostępny w każdej aptece bez recepty.

Dziekuje :-)

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2003-08-03 15:52:16

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witaj

Witam imienniczke a raczen "nickiczke " :-))

> Są też plastry _transaway_ które nakleja sie na nadgarstki. Działają na
> zasadzie akupunkutury.Kosztują ok. 7 zł.
> (inna) mrówka (też) magda :oo

Oo hehe.Dzieki za rade .
Pozdrawiam Magda
I tez z Wa-wy? :-)

6. Data: 2003-08-03 16:41:06

Od: "Basia Marczak" <b...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

polecam Lokomotiv jest podobny do Avioplantu w dzialaniu, postac w jakiej
dostepny jest lek jest jednak dosyc trudna do polkniecia( jesli dobrze
pamietam to Avioplant tez tak wyglada) , ale sa juz w aptekach pastylki do
ssania Lokomotiv o calkiem dobrym smaku i tą wlasnie postac leku najbardziej
polecam.
Jesli chodzi o dzialanie tych lekow i brak skutkow ubocznych to calkowiecie
sie zgadzam z poprzednimi opiniami.
Pozdrawiam
Milej podrozy:)
Julia

7. Data: 2003-08-03 18:28:55

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Marczak" <b...@j...net> napisał w wiadomości
<ciach>
> Jesli chodzi o dzialanie tych lekow i brak skutkow ubocznych to
calkowiecie
> sie zgadzam z poprzednimi opiniami.
> Pozdrawiam
> Milej podrozy:)

Dziekuje bardzo :-)

Pozdrawiam serdecznie.Magda

8. Data: 2003-08-04 18:33:58

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

- nie palić w samochodzie papierosów
- jak się robi niedobrze odkręcić okno
- pozwolić dziecku, albo kazać przespać większą część drogi - nie będzie się
męczyło
- mi pomagała również obserwacja drogi, pobocza - punkt odniesienia który
się nie ruszał (nie falował)

przy zastosowaniu powyższych udawało się uniknąć tabletek.

Dorota
...w młodości nękana chorobą lokomocyjną ;-)

9. Data: 2003-08-05 13:39:21

Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Docia <h...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgm8vr$pa4$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>
> przy zastosowaniu powyższych udawało się uniknąć tabletek.
>

> Dorota
> ...w młodości nękana chorobą lokomocyjną ;-)

Dodałabym jeszcze zrezygnowanie z czytania podczas podróży, co nasila
nieprzyjemne objawy. rzeczywiscie dobrze jest patrzeć na jakiś punkt przed
sobą, który się nie rusza.
Albo przespać całą podróż.
Pozdrawiam
magda
(nie, nie z W-wy :)) )

10. Data: 2003-08-05 13:44:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Co zamiast aviomarinu mozna podac dzieku aby nie wymiotowalo w podrozy?

Cokolwiek z imbirem, jest wiele takich pigulek, np. Avioplant, Locomotiv...
Sa tez cukierki imbirowe do ssania, ale smak cokolwiek egzotyczny ;), wiec nie
wiem, czy dziecku bedzie smakowalo.

Polecam, bo imbir lagodzi zoladek, a nie powoduje sennosci jaka wystepuje przy
aviomarinie.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl