Ciągły głód... ;-)

51. Data: 2004-03-08 18:14:52

Temat: Re: Re: Ciągły głód... ;-)
Od: b...@n...serwery.pl (Basiek) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Mar 2004, s(00)mal wrote:

> Odkrylem cos jeszcze:) Polecam kazdemu sliwki suszone. Kupilem na wypadek
> gdybym mial ochote na cos slodkiego. Teraz niby mialem, ale jak sobie
> pomyslalem o tym jak cholernie slodkie sa te sliwki to mi sie odechcialo:)

O taak, ze sliwkami tak jak z dark wedlem ;-]
Jesli jednak chcesz cos zjesc slodkiego, zeby nie odrzucalo za bardzo to
polecam morele suszone :)
Basiou
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

52. Data: 2004-03-08 18:52:10

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Basiek" <b...@n...serwery.pl> napisal w wiadomosci > >
> [...]
> O taak, ze sliwkami tak jak z dark wedlem ;-]
> Jesli jednak chcesz cos zjesc slodkiego, zeby nie odrzucalo za bardzo to

A ja od dwóch tyg. nie jadlam slodyczy!! Niesamowite!!
Wczesniej dwa dni, to bylo maks. A sliwki mam i dodaje do platków zamiast
slodzika, czy miodu, których kiedys sobie nie szczedzilam.
Olik

53. Data: 2004-03-08 21:43:57

Temat: Re: Ciągły głód... ;-)
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> napisał w
wiadomości news:c2g973$67c$1@news.onet.pl...

> Myślę, że jakoś naczelną przekonam.

z mojej praktyki wynika ze naczelny irytuje się jesli na talerzu zostaje
kotlet ;) na ziemniaki nie powinien reagować impulsywnie

A ile ja mogę tego zjeść tak mniej
> więcej....? :>

mniej więcej 50 g węglowodanów na dobe ;) ale pewnie nie będzie ci się
chciało tego dokładnie sprawdzać , więc sądze że zgodnie z tradycją
polskiego stołu 1/2-1/4 tego co serwuje naczelny

> PS. A jak to jest z kolacją??

teoretycznie nie powinno się :) natomiast praktycznie to ja schudłem jedząc
kolacje

Czy przy takich zmianach w jadłospisie mogę coś przekąsić po
> 18 czy się lepiej powstrzymać? ;)

to musisz sama wypraktykowac , ale lepiej nie przekąszać tylko zjadac
konkretne posiłki , jednak gdybyś była głodna to chyba lepiej będzie coś
zjeść byle nie słodycze , bo jak się potem dorwiesz do jedzenia to
nadrobisz więcej niż straciłaś

Slawek

54. Data: 2004-03-09 06:47:38

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2004 21:45:10 +0100, Wiedźma <w...@t...pl> napisał:

> a leżysz wtedy na plecach czy na brzuchu? mam nadzieje, że jednak nie na
> brzuchu:-)

na plecach... na rrazzie:)

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.9
"Im więcej nie wiem, tym bardziej poznaje siebie"

55. Data: 2004-03-09 19:19:30

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2004 19:52:10 +0100, Olik <d...@o...pl> napisał:

> A ja od dwóch tyg. nie jadlam slodyczy!! Niesamowite!!
> Wczesniej dwa dni, to bylo maks. A sliwki mam i dodaje do platków zamiast
> slodzika, czy miodu, których kiedys sobie nie szczedzilam.

Tez niedlugo bedzie dwa tygodnie u mnie, chociaz nie... nieco podjadam,
ale to w sytuacjach extremalnych. A jak mam ochote na jakis slodzony napoj
to robie napoj z soku polowy cytryny i szklanki wody mineralnej.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:90.4
Kiedy byłem małym gnojem zawsze chciałem być playboyem.

56. Data: 2004-03-10 03:54:59

Od: "Jan Werbiński" <j...@A...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości
> Zażywała wg instrukcji z opakowania, szczęśliwy?

Chciałbym uzyskać wiarygodne potwierdzenie tej informacji. Nie znam żadnego
przypadku aby zażywając wg instrukcji nastąpiły poważne problemy.

> Polecasz ECA nieznanej sobie osobie, uważam że
> to bardzo kiepski pomysł. Z tego co tu piszą:
> http://www.sfd.pl/html/124748
> efedryna została zakazana w USA po śmierci 155
> osób.

Ostatnio jak byłem w USA, to mozna ją było kupić w kazdym sklepie z
odżywkami. W Polsce też jest dostępna bez recepty - tussipect.

> Poza tym uważam, że zażywanie pastylek
> na odchudzanie, przez osobę, która mają zbyt słabą
> wolę aby bez nich schudnąć, jeszcze bardziej
> tę wolę osłabi.

Twoje zdanie. Moim zdaniem może pomóc przełamać opór i mieć duże znaczenie
na starcie. Zauważ, że w tym punkcie krytyki nie przedstawiłeś żadnego
lepszego rozwiązania. Krytyka niekonstruktywna.

--
W mojej skrzynce jest 636 nieprzeczytanych wiadomości. Codziennie otrzymuję
50 nowych...

57. Data: 2004-03-10 09:38:25

Temat: Odp: Ciągły głód... ;-)
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:
> Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Chciałbym uzyskać wiarygodne potwierdzenie tej informacji. Nie znam żadnego
> przypadku aby zażywając wg instrukcji nastąpiły poważne problemy.

Ja jej wierzę. Jak przestała używać bardzo szybko
przybrała na wadze. Nie znam szczegółów jej
stanu zdrowia to tylko moje subiektywne odczucie.

> Ostatnio jak byłem w USA, to mozna ją było kupić w kazdym sklepie z
> odżywkami. W Polsce też jest dostępna bez recepty - tussipect.

No niestety nie wiem nic pewnego, może zakaz jest oparty
o prawo stanowe?

> Twoje zdanie. Moim zdaniem może pomóc przełamać opór i mieć duże znaczenie
> na starcie. Zauważ, że w tym punkcie krytyki nie przedstawiłeś żadnego
> lepszego rozwiązania. Krytyka niekonstruktywna.

Ja proponuje przede wszystkim spojrzeć z dystansem na
siebie i starać się kontrolować swoje życie, przynajmniej
w aspekcie tego ile i czego się je. Uważam, że wszelkie
tabletki przyspieszające sztucznie przemianę materii
są krokiem w dokładnie odwrotnym kierunku.
Co do diety to obydwoje jesteśmy zgodni, jeśli ktoś
chce schudnąć powinien zainteresować się MM.
Jeżeli ma już na tym etapie trudności z samym sobą
to absolutnie nie powinien się osłabiać używaniem ECA.
Działając w ten sposób, przy jakichkolwiek problemach
jest to prosta droga do powtórzenia całego schematu
w przyszłości. Co gorsza takie składanie swojego losu
w cudze ręce czy w ręce preparatów farmaceutycznych
może się rozprzestrzenić na inne sfery życia.

Może nam Wiedźma pomoże i podpowie czy z punktu
widzenia psychologii jest dobrym pomysłem wspomożenie
się efedryną czy jest wręcz przeciwnie?
Może inne głosy na grupie?

pozdrawiam Chaciur

58. Data: 2004-03-10 09:51:53

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał(a):

>...A jak mam ochote na jakis slodzony napoj
> to robie napoj z soku polowy cytryny i szklanki wody mineralnej.

to tak, jakbym zamiast prosic faceta o erotyczny masaz zaczela biczowac sie
kolczuga, rotfl ;-)))

Hania

59. Data: 2004-03-10 09:52:03

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał(a):

>...A jak mam ochote na jakis slodzony napoj
> to robie napoj z soku polowy cytryny i szklanki wody mineralnej.

to tak, jakbym zamiast prosic faceta o erotyczny masarz zaczela biczowac sie
kolczuga, rotfl ;-)))

Hania

MM Pytania
[MM] jedno pytanko...