Re: Co mi wczoraj wpadlo w lapy :) - takie sobie wynurzenia

1. Data: 2003-02-21 09:03:48

Temat: Re: Co mi wczoraj wpadlo w lapy :) - takie sobie wynurzenia
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
> Potrzebowalam tonik i z zamyslem kupienia przypaletalam sie do najblizszego
> Rossmanna. Mialam kupic zupelnie inny, niz ten, ktory wzielam. A wzielam
> tonik AA taki zielony, ktory niby zmarszczki ma wygladzac, hehe, bo razem z
> nim gratisowo byl koncentrat z witamina C.
[...]
> W kazdym razie zakup nastroil mnie optymistycznie. Tonik za 10 zl niecale +
> koncentrat C. Dorwalam ostatni zestaw w sklepie.

W Gdansku (Wrzeszcz) widzialam ten koncentrat, ale z kremem do wyboru.
Z innych fajnych promocji: zel pomaranczowy Ziaji + plyn do higieny
intymnej (raczej mala buteleczka plynu), kilka zeli pod prysznic w
nizszych cenach :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-21 12:21:23

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z innych fajnych promocji: zel pomaranczowy Ziaji + plyn do higieny
> intymnej (raczej mala buteleczka plynu), kilka zeli pod prysznic w

a ja tam dzis nabylam tonik z koncentratem
kremy tez byly

Kaska

1. Data: 2003-02-21 12:22:01

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b355gd$2a4$...@s...futuro.pl...

1. Data: 2003-02-21 13:09:39

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaskA <k...@t...pl> wrote:

> a ja tam dzis nabylam tonik z koncentratem
> kremy tez byly

Kurcze, to ja albo jakas slepa wczoraj bylam, albo dzis dorzucili...
Staly na najwyzszej polce?

Evik

1. Data: 2003-02-21 13:11:16

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaskA <k...@t...pl> wrote:

> Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b355gd$2a4$...@s...futuro.pl...

Aaaaaa.... moze mleczka to tam staly... A juz sie ucieszylam, ze
moze tonik, bo wlasnie chcialam kupic.

Evik

1. Data: 2003-02-21 13:16:30

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evik <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b358ei$53s$...@k...task.gda.pl...

> Kurcze, to ja albo jakas slepa wczoraj bylam, albo dzis dorzucili...
> Staly na najwyzszej polce?
>
> Evik

calkiem u gory, dojrzalam tylko mleczko moze i tonik byl?
bylam dzis ok 13, wiec moze zapelnili polki wieczorem

kaska

1. Data: 2003-02-21 13:17:49

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaskA <k...@t...pl> wrote:

> [...]

> calkiem u gory, dojrzalam tylko mleczko moze i tonik byl?
> bylam dzis ok 13, wiec moze zapelnili polki wieczorem

Zamierzam sie wybrac za pare godzin, wiec troche pomyszkuje :)
Dzieki za informacje :)

Evik

1. Data: 2003-02-21 13:50:28

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz prosze na co jeszcze mozna troche pieniazkow wydac...
chociaz i tak juz za duzo nakupowalam chyba......

Kaska

Re: oczyszczanie twarzy
Re: plama - pomocy! (OT?)
Re: witam