Odp: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST

From: "lea_maria" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Date: Sun, 26 Aug 2001 15:56:37 +0200

hmm
pochlebnie o Twoim teście wypowiedzieć się nie mogę...
całe szczęście, że nie muszę podrywać kobiet, bo
nie miałabym najmniejszych szans:

> Niestety, ale takich mężczyzn jak ty kobiety zdradzają najczęściej.
nigdy nie zostałam zdradzona

> Jesteś porządnym facetem, który - jak trzeba - i mieszkanie
> posprząta, i obiad ugotuje, i razem z kobietą ''harlequina''
> na głos poczyta.
nie sprzątam (zwlalam to w miarę możliwości na facetów),
owszem gotuję, a "harlequin" to ostatnia rzecz jaką bym chciała
przeczytać

> Zbyt często nadskakujesz swoim partnerkom, co one
> rozumieją jako słabość. Częściej niż pokusom ulegasz trendom
nikomu nie naskakuje, a już na pewno nie ulegam trendom

a jeśli chodzi o pytanie 4 (wytrzymałość na ból) to jest ono
nieprecyzyjne. Już od dawna wiadomo, że kobiety lepiej
znoszą długotrwały ból...

Czyli (wg testu) nie jestem 100% kobietą...
szkoda ;)
xxx