Re: Co z krewetek?

1. Data: 2000-06-20 12:39:27

Temat: Re: Co z krewetek?
Od: j...@i...isk.skierniewice.pl (Joanna Pulawska) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Jader

>Ma ktos pomysl co zrobic z garsci malych krewetek? Chodzi mi to takie cos,
>co mozna zjesc np. z ryzem. Czy pasowalby do nich kurczak pokrojony w
kostke
>(jako wypelniacz/uzupelniacz) i do tego jakies podsmazone warzywka? Inne
>pomysly?

No wlasnie. A powiedzcie mi jeszcze, ludzie, co zrobic z takimi mrozonymi
krewetkami, zeby je zjesc. Ugotowac? Usmazyc? Czy moze nic nie robic tylko
zjesc?

Aska

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-20 13:08:21

Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pulawska wrote
>No wlasnie. A powiedzcie mi jeszcze, ludzie, co zrobic z takimi mrozonymi
>krewetkami, zeby je zjesc. Ugotowac? Usmazyc? Czy moze nic nie robic tylko
>zjesc?

Trzeba je rozmrozic :-)

Zalac wrzatkiem na minutke i juz... :-))

--
Michal

1. Data: 2000-06-20 13:10:28

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pulawska <j...@i...isk.skierniewice.pl> wrote:
> No wlasnie. A powiedzcie mi jeszcze, ludzie, co zrobic z takimi mrozonymi
> krewetkami, zeby je zjesc. Ugotowac? Usmazyc? Czy moze nic nie robic tylko
> zjesc?
Rozmrozić :-) Te małe są już zazwyczaj ugotowane. Potem można wrzucić na
chwilę na patelnię z rozgrzaną oliwą, dorzucić zmiażdżony ząbek czosnku.
lekko posolić, skropić cytryną i wcinać z białą bułka popijając białym
winem :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-06-21 11:49:12

Temat: Odp: Co z krewetek?
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrozone krewetki to pozywka dla wyobrazni :-)

ja robie tak: Duze zamrozone krewetki wkladam do miski, zalewam sokiem z
cytryny i bialym winem i wstawiam do lodowki na pol godziny.
Pozniej podsmazam oliwe z oliwek na patelni, dodaje pokrojony w cienkie
plastry czosnek, troche pokrojonej natki pietruszki i krewetki. Smaze, gora,
5 minut i zjadam z ryzem :-)
pyszne

podobnie zamarynowane krewetki mozna nabic na patyczki do szaszlykow i piec
na grilu. Do tego bagietka z maselkiem czosnkowym, tez podpieczona na grilu
i zyc nie umierac!

Smacznego

pozdrawiam
Dorota