Co zamówić w YR?

1. Data: 2003-11-02 20:36:11

Temat: Co zamówić w YR?
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane moje (Kochani moi?).
Otóż przymierzam się do zamówinei czegoś w Yves Rocher. Pytanie: co
polecacie na "pierwszy raz"? Myślałam o pilingu dobrze oczyszczającym cerę
tłustą/trądzikową i maseczce do niego.

Co należy do przebojów Yves Roche? Czego muuuuuusze wg Was spróbować?

Sana (co nie kupuje nigdy wysyłkowo ;P)
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-02 20:46:19

Temat: Re: Co zamówić w YR?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> [...]
> tłustą/trądzikową i maseczce do niego.
>
> Co należy do przebojów Yves Roche? Czego muuuuuusze wg Was spróbować?

Bardzo, bardzo polecam zel do mycia buzi z serio Bio-Calmille - taki w
zielonkawoniebieskiej [ #00FFFF wg mnie ;-))] tubce, swietnie sie pieni,
slicznie pachnie, tani i wydajny, a skora po nim nawilzona i gladka.
Uzywam od wielu, wielu miesiecy, probowalam w miedzyczasie kilku innych,
ale zawsze wracam skruszona - dla mnie to rewelacja :-)

Moj drugi typ - krem do rak na zimno z arnika - rewelacja, wydajny,
sliczny zapach, dlonie sa w moim przekonaniu swietnie chronione, a przy
tym wzmacnia mi paznokcie. Uzywam takze na noc i rano mam sliczne lapki
- az rwa sie do pracy..;-))

Pozdrawiam,

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-02 20:52:54

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> [...]
> tłustą/trądzikową i maseczce do niego.
>
> Co należy do przebojów Yves Roche? Czego muuuuuusze wg Was spróbować?

Moj typ to kremy z serii BioSpecyfic - mam maseczke SOS Intensif z serii
ReHydration i krem nawilzajaco-matujacy na dzien, sa swietne :) Nie
polecam kolorowki, choc moze po prostu mam do niej pecha.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-02 20:54:41

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna <a...@W...pl> napisał/a:
> Otóż przymierzam się do zamówinei czegoś w Yves Rocher. Pytanie: co
> polecacie na "pierwszy raz"?
> Co należy do przebojów Yves Roche?

Mam cerę suchą, alergiczną, włosy przesuszające się. Moje hity z YR
to:
1. Bio Camille 2w1 mleczko + tonik
2. Bio Camille maseczka łagodząco - odświeżająca
3. 3 Minutes Peeling do twarzy z kiwi
4. 3 Minutes maska nawilżająca z malwą
5. Szampon kokosowy z serii Plaisirs Nature
6. Jeżynowy balsam do ciała z tej samej serii
7. Żele pod prysznic z serii Jardins du Monde
8. dwufazowy płyn do demakijażu oczu (HIT!)
9. pomadki z serii Luminelle

Jak sobie coś jeszcze przypomnę, to napiszę.
Pozdrawiam serdecznie

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-02 20:57:00

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo, bardzo polecam zel do mycia buzi z serio Bio-Calmille - taki w
> zielonkawoniebieskiej [ #00FFFF wg mnie ;-))]

tez polecam, jest fantastyczny, tylko kolor chyba bardziej # C6EF8C :)))

> Moj drugi typ - krem do rak na zimno z arnika -

tak kremy z YR sa super :)

ja jeszcze kiedys kupowalam krem negietkowy ale to do suchej cery i juz go
nie ma :(
a pozatym to jeszcze bardzo lubie szminki luminelle - choc oni raczej
mowia o tym blyszczyk (dziwne? ) ....sa bardzo lekkie i nawe4t jak sie
zjedza to nie szkodzi bo sa transprantne (takie w bialej oprawce) ladnie
pachana i sa calkiem trwale i przy okazji jeszcze tanie...

no i cos co uwazam ze jest naprawde super to plyny do demakijazu, jak dla
mnie jedyne ktore nie powoduja pieczenie i fantastycznie zmywaja

pozdr
ps. aha i przypomnialo mi sie o mojeje ulubionej serii zapachowej plaisirs
nature (przepraszama za baledy ale pisze z pamieci :))) o zapachu waniliowym

ufffff

1. Data: 2003-11-02 21:16:13

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> tez polecam, jest fantastyczny, tylko kolor chyba bardziej # C6EF8C :)))

No nieee, to juz predzej #00FFD4... ;-)))

> tak kremy z YR sa super :)

> no i cos co uwazam ze jest naprawde super to plyny do demakijazu, jak dla
> mnie jedyne ktore nie powoduja pieczenie i fantastycznie zmywaja

O, fakt, przypomnialas mi - ten dwuskladnikowy do makijazu wodoodpornego
jest rewelacyjny, nawet najhardkorowsze [czy takie slowo istnialo?jesli
nie - tadaaam..;-))] tusze zmywa bez problemu i pozostawia skore
nawilzona :-)

> ps. aha i przypomnialo mi sie o mojeje ulubionej serii zapachowej plaisirs
> nature (przepraszama za baledy ale pisze z pamieci :))) o zapachu waniliowym

Tak, tak, tak !! i truskawka.. :-))
O,zaraz pewnie ktos peeling truskawkowy poleci - ja nie moge, bo nie
uzywalam jeszcze, ale slyszalam, ze niesamowity jest :-)

Pozdrawiam,

Tib

1. Data: 2003-11-02 21:18:02

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

a probowalam tych nowych szmponow phytum actif?
ciekawa jestem ich dzialania

aha i przypomnialo m isie ze calikem fajny jest puder luminelle i zapachy YR
:)

pozdr

1. Data: 2003-11-02 21:26:52

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message news:3FA56D1B.EEF1509C@atom.pl...
> [...]
> Uzywam od wielu, wielu miesiecy, probowalam w miedzyczasie kilku innych,
> ale zawsze wracam skruszona - dla mnie to rewelacja :-)

Ja uzywam czegos co oni nazywaja 'pianka', tez z tej serii, ale chyba ma
wieksze opakowanie.

> [...]
> sliczny zapach, dlonie sa w moim przekonaniu swietnie chronione, a przy
> tym wzmacnia mi paznokcie. Uzywam takze na noc i rano mam sliczne lapki

Kremy sa wspaniale.

Ale dla mnie przebojem jest krem (ten z ciemnozielonej serii z proretinolem)
na dzien i na noc. Nawet moja mama go uzywa. Jest swietny. Skora po nim jest
gladka, szybko goja sie wszystkie wypryski, znikaja przebarwienia. I co
najwazniejsze. Skora po nim jest matowa.

No i na koniec swietna maseczka 3 minutes malwowa (nawilzajaca). Bez niej
nie dalabym sobie rady :)

Kania

1. Data: 2003-11-02 21:34:09

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co sądzicie o Bio Specific Regulation peeling-maseczka 2w1?? Opis wygląda
zachęcająo...
I czy seria SerumVegetal nadaje się tylko do cery dojrzałej, czy do buzi "po
przejsciach" też może być?
No i dziękuję za błyskawiczny odzew :*

Sana

1. Data: 2003-11-02 21:53:02

Temat: Odp: Co zamówić w YR?
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. balsamy do ciała z serii Les Plaisirs Nature, szczególnie brzoskwinia i
malina. Zapach przecudny...
2. żele do mycia z serii Jardins du Monde
3. mleczko do demakijażu Bio Calmille
4. puder sypki transparentny z serii luminelle i pomadki w białych
opakowanich
5. krem do biustu i krem przeciwko rozstępom z serii Bioptimale- super!!
6. zapachy z seri pur desir, mam wodę o zapachu bzu, lekki, kwiatowy zapach
idealby na lato. Na zimę trochę nie bardzo...
7. zapachy z serii ode... sama planuję kupno niebieskiej wody.
8. mgełka do twarzy z serii Bio Specific Regulation

na razie tyle:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania zWrocława

Tanie drogie perfumy na Allegro - hmm....
doczepione włosy
lakier wella performance
Falvit
problem techniczny - znikające wiadomości