Cytryna

1. Data: 2000-05-09 07:23:58

Temat: Cytryna
Od: Robert 'Shadow' Pająk <s...@h...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey!

Wiele wiele lat temu wychodowalem cytryne z pestki :) Jest sliczna -
duuuuza :) i.... dzika - czy jest nadzieja na to zeby znalezc gdzies
szczepke ? Zeby dawala owoce ? :)

Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz :)

2. Data: 2000-05-09 07:29:40

Temat: Odp: Cytryna
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert 'Shadow' Pająk <s...@h...interia.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:v...@4...com..
.
> Hey!
>
> Wiele wiele lat temu wychodowalem cytryne z pestki :) Jest sliczna -
> duuuuza :) i.... dzika - czy jest nadzieja na to zeby znalezc gdzies
> szczepke ? Zeby dawala owoce ? :)

Chcesz okulizowac czy chcesz sadzonke owocujacej?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-05-09 08:41:21

Temat: Re: Odp: Cytryna
Od: Robert 'Shadow' Pająk <s...@h...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

>Chcesz okulizowac czy chcesz sadzonke owocujacej?
:0 domyslam sie (prosze sie nie smiac :) ze okulizowac to po mojemu zaszczepic
istniejaca poprzez naciecie czy jak tam sie to robi - tak zdecydowanie nie chce
tracic mojej ukochanej roslinki ktora
towarzyszy mi cale zycie ! (bo chyba tak by bylo gdybym zasadzil inna)
- dobrze rozumuje ?

4. Data: 2000-05-09 08:55:11

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 09:29 00-05-09 +0200, you wrote:

> [...]
>grup dyskusyjnych napisał:v...@4...com..
.

>Chcesz okulizowac czy chcesz sadzonke owocujacej?

Brawo ,ale mu dolozylas.
Juras
:-)))

5. Data: 2000-05-09 12:25:45

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

.

Do stu tysiecy fur beczek, o co Ci chodzi?
Nikomu nie dokladam, odpowiedz byla powazna, tak sie sklada, ze mam sadzonke
na zbyciu.

Basia. (pozdrawiam)

6. Data: 2000-05-09 13:27:14

Od: Robert 'Shadow' Pająk <s...@h...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do stu tysiecy fur beczek, o co Ci chodzi?
>Nikomu nie dokladam, odpowiedz byla powazna, tak sie sklada, ze mam sadzonke
>na zbyciu.
ludzie sa dziwni :) nie czuje ze mi dolozono :) powiedz lepiej za ile
taka sadzonke mozna od Ciebie odkupic jak ja przetransportowac :) i co
dalej bo wolalbym nie robic na czuja :)

7. Data: 2000-05-10 06:45:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>ludzie sa dziwni :) nie czuje ze mi dolozono :)
No i za to Cie lubie.
Dobrze to o Tobie swiadczy.
Pozdrawiam Juras

8. Data: 2000-05-10 06:45:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Do stu tysiecy fur beczek, o co Ci chodzi?
>Nikomu nie dokladam, odpowiedz byla powazna, tak sie sklada, ze mam sadzonke
>na zbyciu.
>
>Basia. (pozdrawiam)
Twoja odpowiedz byla powazna moja nie.
Pozdrawiam Juras
PS
Bardzo mi sie podoba slowo okulizowac cokolwiek by to nie znaczylo.
JK

9. Data: 2000-05-10 10:13:42

Temat: Re: Cytryna
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW: w ciagu jakichs 30 lat od posadzenia nawet ta dzika da smaczne owoce

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

10. Data: 2000-05-10 10:21:05

Od: Robert 'Shadow' Pająk <s...@h...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 May 2000 12:13:42 +0200, Maciej Szmit
<M...@m...iw.lodz.pl> wrote:

>BTW: w ciagu jakichs 30 lat od posadzenia nawet ta dzika da smaczne owoce
to mam szanse doczekac :) - jeszcze ze 20 lat :) ale to bardzo ciekawe
- dlaczego tak sie dzieje ? wszystkie rosliny tak maja ?

Rosliny i trociny
Trawnik już jest, ale...
deszcz
sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni
berberys z nasion?