Czym zmyc makijaz? Pomoc potrzebna natychmiast!

1. Data: 2003-09-23 20:42:18

Temat: Czym zmyc makijaz? Pomoc potrzebna natychmiast!
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Blagam pomozcie. Ale ze mnie gapa straszna. Poszlam na zakupy kosmetyczne,
ale tak mnie zaaferowal ten makijaz Astora, ze jak mi go kobieta wykonala to
zachwycona poszlam sobie zapominajac o bozym swiecie. A teraz tragedia.
Zapomnialam kupic mleczka do demakijazu oczu. Chusteczki do demakijazu tez
mi sie wczoraj skonczyly. Z twarza to jeszcze pol biedy bo mam zel do mycia
twarzy ale co z oczami? Czym je zmyc? Czy moze jakims kremem nawilzajacym?
Blagam, pomozcie bo przeciez nie poloze sie tak spac bo jutro oczu nie
otworze, nie mowiac juz o pojsciu do pracy.

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-23 20:45:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-23 22:42:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia_KIKI* skreślił te oto słowa:

Masz moze jakas oliwke do ciala?
Jak nie, moze sprobuj oliwa z oliwek...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-23 20:47:56

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak umyjesz tym żelem do twarzy to się nic nie stanie.

Ja zawsze tak robię, bo mleczka zamazuja mi pole widzenia:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-23 20:51:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-23 22:47:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cherokee gd* skreślił te oto słowa:

> Jak umyjesz tym żelem do twarzy to się nic nie stanie.

Nalezy uwazac z zelami, bomoj jest z granulkami peelingujacymi i kontakt z
okiem moglby sie skonczyc płaczem ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-23 20:52:54

Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@L...pyry.net...
> Masz moze jakas oliwke do ciala?
> Jak nie, moze sprobuj oliwa z oliwek...
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154

Ooo...no pewnie ze mam. Mam przeciez oliwke Jonsona. Na smierc o tym
zapomnialam. Dziekuje za bardzo szybka porade :))

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-23 20:55:53

Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Moze oliwka dla dzieci?

Jak to zwykly tusz to powinno pomoc.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-24 20:26:17

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Blagam, pomozcie bo przeciez nie poloze sie tak spac bo jutro oczu nie
> otworze, nie mowiac juz o pojsciu do pracy.

wiem, ze juz troszeczke za pozno, ale dlaczego nie mozna tego zrobic
zwyklym mydlem?

nata

1. Data: 2003-09-24 20:39:18

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nat" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mycia
> nawilzajacym?

> wiem, ze juz troszeczke za pozno, ale dlaczego nie mozna tego zrobic

To sprobuj zmyc sobie oczy mydlem jak nie wiesz czym to grozi ;)
Joasia

1. Data: 2003-09-24 21:34:03

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 24 Sep 2003 22:39:18 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@S...wp.pl> i powiedziała:

> To sprobuj zmyc sobie oczy mydlem jak nie wiesz czym to grozi ;)

Czym? Zdarzało mi się myć w warunkach polowych. Nic mi nie
odpadło.

Zuzanka (może jeszcze ciepła i zimna woda oddzielnie?)

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-09-24 21:41:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-24 23:34:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> Czym? Zdarzało mi się myć w warunkach polowych. Nic mi nie
> odpadło.

Hmmm, moze to zalezy od mydla... bo generalnie to oczy szczypią... chyba
zeby jakies nieperfumowane uzywac.

> Zuzanka (może jeszcze ciepła i zimna woda oddzielnie?)

A tego nei pojmuje, jak w Stanach moga tak wody uzywac ( znaczy sie nei
bylam, ale na filmach wypatzrylam)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

Avon - demo w kampanii 20