Sprzedam samochody w dobrej cenie

1. Data: 2000-08-18 07:49:37

Temat: Sprzedam samochody w dobrej cenie
Od: "[--HaMMeR--]" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

LDV 400 Samochód Ciężarowy Uniwersalny (skrzynia-plandeka)
Polonez Truck (skrzynia)
Szczegoly na stronie http://www.magro.pl

2. Data: 2000-08-18 19:22:52

Temat: Datura
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie , nie potrafię znależć odpowiedzi ; kupiłem w tym roku daturę
"holenderską" ; liście to ma drobniejsze od drzewiastej wąskie i bardzo
owłosione . Rośnie ładnie , krzewi się jak szalona , zawiązuje pąki ale
dorastają do ok. 1 cm lub mniej i opadają olbo usychają . Liście wyglądają
na zdrowe , zielone bez przebarwień . Na razie przestawiłem ją w większy
cień , może to coś zmieni . Jak ktoś z grupy miał podobny przypadek lub wie
co za licho bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
Bogdan

3. Data: 2000-08-24 05:11:13

Temat: Re: Datura
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bogdan" <b...@p...com> napisał w wiadomości
kupiłem w tym roku daturę
> "holenderską" ; liście to ma drobniejsze od drzewiastej wąskie i bardzo
> owłosione .

Ciekawe, czy jest to datura? Zaintrygowały mnie owłosione liście. Czy ma
pokrój daturowaty?
Jeżeli robisz sadzonki to chetnie wymienię na inną roslinę tarasową.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-08-26 18:39:01

Temat: Odp: Datura
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8o4uh0$5q1$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> pokrój daturowaty?
> Jeżeli robisz sadzonki to chetnie wymienię na inną roslinę tarasową.

W sklepie tak zostałem poinformowany.
Niestety nie spisałem z etykiety nazwy łacińskiej , Na zdięciu były kwiaty ,
kojarzyły się z daturą ; kolor trąby ceglasto-czerwony u dołu przechodzący w
żółty w górze ; sęk jednak w tym że nie zakwitła do tej pory nie wiem czy
taki będzie faktycznie . Sadzonki owszem zrobię co do wymiany jestem jak
najbardziej za.
A co z pytaniem zasadniczym - przyczyna zrzucania pąków kwiatowych ?
Pozdrawiam
Bogdan

5. Data: 2000-08-26 23:13:30

Temat: Re: Odp: Datura/zdjecia
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanym daturami i brugmansjami polecam te dwie strony, gdzie
mozna obejzec zdjecia kielichow wielu odmian.

Tu 9 zdjec roznych brugmansii/datury:

http://hometown.aol.com/caplants/brugmansia.html

a tu 45:

http://www.lebonjardinier.com/brugmansialist.htm

MB

6. Data: 2000-08-28 05:59:51

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

.........................Sadzonki owszem zrobię co do wymiany jestem jak
> najbardziej za.

W tej chwili mam chyba sadzonki strączyńca (kasja) i ołownika (plumbago).
Napisz którą roślinę Ci wysłać i podaj adres.
Jeżeli inni także posiadają ciekawe, tarasowe to chętnie wymienię się w tym
albo przyszłym roku.

> A co z pytaniem zasadniczym - przyczyna zrzucania pąków kwiatowych ?

Nie wiem. Jeżeli twierdzisz, że liście są żywo to nic nie przychodzi mi do
głowy.
W przeciwnym wypadku mozna posądzać o niewystarczające podlewanie, braki w
nawożeniu, opanowanie przez przędziorki i mszyce.
Trzeba też wziąć pod uwagę, że niektóre odmiany wolą półcień w pełni lata.
Ponoć lubi to odmiana o kwiatach łososiowo-pomarańczowych a ty podałeś kolor
przybliżony.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-08-28 18:42:39

Od: e...@p...wp.pl (wp) szukaj wiadomości tego autora

Mam chyba taką samą daturę i miałem taki sam problem. Przyczyna-
przenaworzenie.
AM
> [...]
> Trzeba też wziąć pod uwagę, że niektóre odmiany wolą półcień w pełni lata.
> Ponoć lubi to odmiana o kwiatach łososiowo-pomarańczowych a ty podałeś

Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Zapraszamy na Polagre
obgryzanie brzozy
Truskawki