Deser z kaszki manny

1. Data: 2001-09-15 20:16:21

Temat: Re: Deser z kaszki manny
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kochani,
>czy ktos ma sprawdzony przepis na deserek z mannej kaszki, taki
>pudding, ktory mozna polac sokiem owocowym albo dac do niego
>konfitury? Strrrraszna mam na niego ochote, a nie do konca wiem
>jak zrobic...
>Proooooosze ... :-)
>
>Magda

co masz na mysli poprzez slowo "pudding"????

Kaszka manna? zagotowac mleko sypac cienka struzka kaszke,
mieszajac rozga, powoli gotowac chwile (przynajmniej nasza wymaga
tylko chwili), mozna wrzucic kawalki skorki cytrynowej,
pomieszac, odczekac, wylac do salaterki mokrej i zimnej i -
voila!Ź - deser gotowy (= pudding/dessert is ready)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-15 21:04:41

Temat: Odp: Deser z kaszki manny
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b...@4...com..
.

> [...]
> pomieszac, odczekac, wylac do salaterki mokrej i zimnej i -
> voila!Ź - deser gotowy (= pudding/dessert is ready)
Przecwicze jutro - Krysiu, a proporcje kaszki do mleka? Bo mi
ostatnio wychodzilo cos w rodzaju gipsu do scian, lub zaprawy
murarskiej zgola, i to po 2 dniach stania w wiadrze, a nie kaszka
:(((
A tak to lubie... no i slodkie, cholera, powinno byc...

Magda

1. Data: 2001-09-15 21:12:28

Temat: Re: Odp: Deser z kaszki manny
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>:(((
>A tak to lubie... no i slodkie, cholera, powinno byc...

jak to jest jeszcze mieszane to powinno byc prawie lejace, bo i
tak spuchnie i zrobi sie zaprawa i tak, prawdziwych proporcji nie
znam, bo jakmi sie waga popsula ok 6-7 lat temu, tak dopiero
sobienowa kupilam a i tak zapominam uzywac!!. jak jeszcze cieple
a robi sie beton to chlupnij troche mleka i dobrze wymieszaj

P.S. a jakieto dobre z wanilia w patyku!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-16 17:57:53

Od: "Monika" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pudding, ktory mozna polac sokiem owocowym albo dac do niego
> konfitury? Strrrraszna mam na niego ochote, a nie do konca wiem

A moze tak?

8 czubatych lyzek kaszy manny
4 szklankimleka
2 lyzki cukru
1 torebka cukru waniliowego
szklanka owocow swiezych lub z kompotu

Kaszke mieszamy ze szklanka zimnego mleka i odstawiamy do napecznienia na
ok. 30 min.Gotujemy pozostale mleko, wrzace laczymy z namoczona kaszka i
mieszajac gotujem kilka minut na wolnym ogniu. Pod koniec dodajemy cukier ,
odstawiamy z ognia i jeszcze gorace ubijamy na puszysta mase.
I to chyba wszystko.
Pozdrawiam.
Monika

1. Data: 2001-09-17 09:13:14

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krysia Thompson

> mieszajac rozga

Moje chlopie kupilo wczoraj ksiazke pt. "Ksiazka kucharska dla
blondynek" i czytal mi zasmiewajac sie do lez, gdy przygotowywalam
kolacje: "Dzieki tej ksiazce dowiesz sie, do czego sluzy w kuchni
rózga"

ROTFL

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

OT
gdzie zapiekanka z czerwona soczewica
wielki mielony czyli prosba
lekcewazenie na "gotowaniu"