Duża pupa nadchodzi!!!! :)))

11. Data: 2003-03-14 12:56:57

Temat: Re: Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! to czasem jesteś puchata:-)

No nie wiem, może mam inne spojrzenie na "puchatość". 57-59 kg przy wzroście
170, do tego ok. 68 w pasie to dla mnie nie jest "puchatość". Mam po prostu
szerokie biodra i bardzo lubię tę różnicę 30cm między talią a biodrami. Jest
dość kobieca ;-)
Ola

12. Data: 2003-03-14 13:05:36

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Zwariowałeś? Takie kobiety właśnie rodzą najzdrowsze dzieci! :)

Gdy wypływa to z natury a nie ze 'sztukowania'
Qwax

13. Data: 2003-03-14 13:32:46

Temat: Odp: Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Gdy wypływa to z natury a nie ze 'sztukowania'

Duża pupa nie oznacza duzej i elasycznej miednicy i ma się nijak do
zdolności rodzenia.

boniedydy

14. Data: 2003-03-14 13:38:02

Temat: Re: Odp: Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4slmn$3db$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> Duża pupa nie oznacza duzej i elasycznej miednicy i ma się nijak do
> zdolności rodzenia.

Ale jest zewnetrzna oznaka potencjalnej mozliwosci posiadania duzego
przeswitu w miednicy. I tak jestesmy zaprogramowani genetycznie ze
podswiadomie odbieramy to za dobry znak reprodukcyjny. Tak jak wiele
innych przekazow.

K.

15. Data: 2003-03-14 13:42:39

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]

> przeswitu w miednicy. I tak jestesmy zaprogramowani genetycznie ze
> podswiadomie odbieramy to za dobry znak reprodukcyjny. Tak jak wiele

Nie było dyskusji, jak to odbieramy, tylko jak to w rzeczywistosci jest.

boniedydy

16. Data: 2003-03-14 13:47:34

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4sm99$8dm$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> Nie było dyskusji, jak to odbieramy, tylko jak to w rzeczywistosci jest.

OK. Wiec zmieniam tresc...

"duza pupa nie oznacza..."

Oznacza, ze zachodzi taka mozliwosc.
Zwieksza prawdopodobienstwo itd.

K.

PS. Ale chyba nie o to chodzi tym, ktore chca sobie powiekszac. Moze po
prostu zle im sie siedzi, a tak beda mialy poduszki ze soba? :)

17. Data: 2003-03-14 13:52:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 13:39:24 +0100 I had a dream that Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wrote:
>92 w pupie? To mało i dość "szczapowato" IMO. Nie jestem gruba, a przy
>wzroście 170 mam 98cm ( czasem i 100). A w pasie 68, he, he.....cóż,
>ideałem Grzegorza nie zostanę ;-)

Hmmmm w pupie 94, choć to absolutne minimum :)

>ale miło słyszeć, że nadchodzi moda na "szerokobiodre" :)

Eeee tam od razu nadchodzi moda... po prostu zdrowym facetom się takie
kobiety zawsze podobały ;-P

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

18. Data: 2003-03-14 13:54:24

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> In article <b4sm99$8dm$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> [...]

Owszem, taki jest intuicyjny odbiór. Ale faktyczne zdolności rodzenia nie
zależą od rozmiaru pupy.

boniedydy

19. Data: 2003-03-14 14:02:56

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> [...]
> "puchatość". Mam po prostu szerokie biodra i bardzo lubię tę różnicę
> 30cm między talią a biodrami. Jest dość kobieca ;-)

Wiedziałem, że zareagujesz :-)))) (Kobieta w końcu)
Te 30 cm różnicy to jest to, co tygrysy lubią najbardziej ;-)

puchaty (i żeby nie było - 175 cm i 70 kg)

20. Data: 2003-03-14 16:15:15

Od: "Cudny" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka - zdarzyło Ci się napisać takie coś:

> wzroście | 170, do tego ok. 68 w pasie to dla mnie nie jest "puchatość".
> Mam po prostu | szerokie biodra i bardzo lubię tę różnicę 30cm między
> talią a biodrami. Jest | dość kobieca ;-)

I dobrze mówisz !!! Fajnie że taka moda nadchodzi - wreszcie będzie bardziej
naturalnie i seksownie :P

.: Cudny :.

http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=2416320

Co załatwiamy seksem :)
powiedzcie dlaczego?? :-(
Kilka ciekawych artykułów w "Polityce" o rodzinie
proszę o pomoc !!!
nieskonsumowany zwiazek malzenski