Działanie Melisy

1. Data: 2005-12-25 18:43:51

Temat: Działanie Melisy
Od: "mich" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy regularne picie herbaty z melisy uczyni ze mnie spokojniejszego czlowieka
ogólnie, czy moze efekt odczuwalny jest jedynie bezposrednio po
spozyciu?
Z gory dzieki.
Mich

2. Data: 2005-12-25 19:55:51

Temat: Odp: Działanie Melisy
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mich <u...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:domp97$l0q$...@i...gazeta.pl...
> [...]
czlowieka
> ogólnie, czy moze efekt odczuwalny jest jedynie bezposrednio po

http://www.gazeta.pl/usenet/

PHARMINDEX- Podręczny indeks leków.

Mellis -tonic, Herbapol Kraków:
Preparat o działaniu uspakajającym. Nalewka zawiera: Folium Melissae.
Inflorescentia Crataegi, Anthodium Chamonillae, Radix Angelicae,Fructus
Carvi, Mel.
Stany pobudzenia, nerwice, wyczerpanie nerwowe, nadcisnienie na tle
nerwowym.
3 razy dziennie po 1 łyżecce, az do ustapienia dolegliwości.

Melisa lekarska / Melissa officinalis/
http://mpancz.webpark.pl/melisa.htm

Ukłony

michał

preparaty magnezowe (abo inne)
Szkla kontaktowe ?
Bielenie zebow ?
Ból odcinka lędźwiowego w kręgosłupie - jak temu zaradzać??
hipochondryk?