Dzień dobry

51. Data: 2003-11-07 21:57:09

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> fakt
> tak ostrzona kosa duzo szybciej sie zuzywa
> i duzo czesciej trzeba ja ostrzyc
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Bez babki nie ma ostrej kosy, to Ci mówi Dziadek
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

52. Data: 2003-11-08 08:22:44

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję :-)
> Bardzo lubię winogrona. Mój slubny też.
> Myślisz, że moglibyśmy mieć je z własnego ogrodu?
> Mógłbyś coś mi doradzić?
> Kasiunia

Looknij: www.winogrona.org
Jak czegoś nie wiesz to pytaj Janusza Czapskiego. :-]

Z winoroślowym pozdrowieniem
PP.

53. Data: 2003-11-10 14:45:31

Temat: Odp: Dzień dobry
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bog34q$4m3$...@n...news.tpi.pl...

> Tak zraz Ci doradza, pomoc przy zdobyciu obiecają a potem nic....
> Przerabiałam to w ubiegłym roku :)

Dałem jakąś plamę???????? :-(((( No wstydzę się gapiostwa albo sklerozy....
:-(
Odrobię! :-)))
Napisz czego ci potrzeba i stanę na głowie by Ci pomóc. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

54. Data: 2003-11-10 14:56:46

Od: "Kasiunia" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba do tej pory bylas tu jedyna Kasia, nie wiadomo zreszta, czy
> Kasiunia zostanie z nami na dluzej.

Jak się już odważyłam napisać to pewnie zostanę.
Kasiunia

55. Data: 2003-11-10 15:54:33

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu planujesz posadzic jakies kwiaty? jezeli tak to namawiam Ciebie na
liliowce, sa przepiekne, kwitna cale lato i wlasciwie nie choruja.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<5...@n...onet.pl>...

56. Data: 2003-11-10 17:08:21

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:boocgc$g03$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kasiu planujesz posadzic jakies kwiaty? jezeli tak to
namawiam Ciebie na
> liliowce, sa przepiekne, kwitna cale lato i wlasciwie nie
choruja.

Wiesiu a masz Summer Wine?
Bo zachorowałam, ale nie wiem czy ten kolor faktycznie tak
intensywny czy to tylko sprawka photoshopa?

Pozdrawiam
Marta

57. Data: 2003-11-10 17:41:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:boo8au$jdl$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bog34q$4m3$...@n...news.tpi.pl...
>

> Dałem jakąś plamę????????
(((

Nooo :-))))

No wstydzę się gapiostwa albo sklerozy....
> :-(

Trudno, Januszu, skleroza rzecz normalna też to mam, rozumiem. Ale pamiętam kiedy to
było :)

> Odrobię! :-)))
> Napisz czego ci potrzeba i stanę na głowie by Ci pomóc. :-)

Jak będę w potrzebie nie omieszkam się zgłosić :)
--
Pozdrawiam, Kaśka

58. Data: 2003-11-10 18:04:37

Od: "Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> choruja.

A propos liliowców, mam pytanko do znawczyń.
W październiku robiłam nowe ogrodzenie i moi wykonawcy byli tak mili, że
wykopali liliowce spod płotu z wielkimi bryłami ziemi i położyli obok. Nie
mam czasu teraz ani chęci na rąbanie siekierą tych grud ziemi i sadzenie z
powrotem.
Poradźcież miłe Panie czy przetrwają do wiosny, jeśli je czymś przykryję??
Pomna czyjeś uwagi, że karpy piwonii przezimowały na kompoście, mam
nadzieję, że i te nieszczęsne liliowce dadzą sobie jakoś radę??

Pozdrawiam. Ania

59. Data: 2003-11-10 18:18:18

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, to jeden z najladniejszych rozowych, nie za wysoki ok. 60 cm z duzymi
kwiatami, obficie kwitnie, bardzo go lubie. I co wazne - jak ja to
okreslam - nie gubi po deszczu koloru. Nalezy do tej piecdziesiatki
liliowcow, ktore zawsze beda kwitly w moim ogrodzie.

60. Data: 2003-11-10 18:34:58

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:booli0$l7g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> okreslam - nie gubi po deszczu koloru. Nalezy do tej
piecdziesiatki
> liliowcow, ktore zawsze beda kwitly w moim ogrodzie.

Dzięki:-)
W takim razie na mojej liście zakupowej przy Summer Wine
stawiam wykrzyknik:-)

Pozdrawiam
Marta

Re: koszenie trawy