EURO - Apteki

1. Data: 2004-04-12 06:12:12

Temat: EURO - Apteki
Od: "lutek" <e...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie o nich?
Proszę prześlijcie kielka własnych uwag na ich
temat, jak z nimi konkurować.
Właśnie się otwiera po sąsiedzku w pawilonie
obok.

Alex

2. Data: 2004-04-12 09:13:37

Temat: Re: EURO - Apteki
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-04-12 17:00:40

Temat: Odp: EURO - Apteki
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z siecią konkuruje sie głownie jakoscia obsługi i opieka farmaceutyczna,
Mozesz wprowadzic karty stalego pacjenta - ale to tylko przedłuzy Ci agonie.
to jesli zamierzasz trwac:
________________
Jezeli chcesz sie dobrze sprzedac to obniz ceny na 0 % marzy . oczywiscie
tam gdzie pacjent placi ,
ew. zejdz na niektorych pozycjach z rabatu - jesli to pozwoli zejsc do
limitu refundacji i licz na to, że ktos sie zainteresuje wykupieniem Twojej
apteki.
Oczywiscie nie ma sensu obnizenie cen bez reklamy - od najprostszej na
kartce na szybie po ulotki do domu pacjenta i gazetki dla klientow.
Niezle dzialaja tez szyldy na slupach ulicznych .
r.

4. Data: 2004-04-13 00:04:22

Od: "szperacz ;)" <lipny_szperacz@lipny_pharmacist.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lutek napisał:
> Co myślicie o nich?
> Proszę prześlijcie kielka własnych uwag na ich
> temat, jak z nimi konkurować.
> Właśnie się otwiera po sąsiedzku w pawilonie
> obok.

obok czyli gdzie ?
(miasto)

A z uwag - nasze prawo maja gleboko w d...e !
Ostatnio mieli wyznaczony tygodniowy dyzur,
jako jedyna apteka w powiecie.
I wiesz co - zamkneli sie na swieta !!!
Powod - market nieczynny.

http://www.informacje.farmacja.pl/index.php?opt=wiec
ej&id=1414&news=9&powrot=show

5. Data: 2004-04-13 11:23:41

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szperacz ;)" <lipny_szperacz@lipny_pharmacist.pl> napisał w
wiadomości news:c5faa3$7nf$1@inews.gazeta.pl...

> obok czyli gdzie ?
> (miasto)
>

> A z uwag - nasze prawo maja gleboko w d...e !

Generalnie wszyscy tam je mamy, jedni troszkę głębiej, inni troszkę
płycej ;)

> Ostatnio mieli wyznaczony tygodniowy dyzur,
> jako jedyna apteka w powiecie.
> I wiesz co - zamkneli sie na swieta !!!
> Powod - market nieczynny.

BTW kamień miał lecieć do OIA!!!, do WIFu!!! a cichutko placnął tutaj ;),
może by go jeszcze walnąć na pl.pregierz? ;))

pzdr

6. Data: 2004-04-13 21:25:43

Od: "szperacz ;)" <lipny_szperacz@lipny_pharmacist.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ napisał:

> BTW kamień miał lecieć do OIA!!!, do WIFu!!! a cichutko placnął tutaj ;),
> może by go jeszcze walnąć na pl.pregierz? ;))

tutaj poszedl odprysk.
jak juz pisalem (tam gdzie pisalem ;)
sprawa jest w toku.

7. Data: 2004-04-14 22:56:00

Od: "Kot" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> temat, jak z nimi konkurować.

Dawać porządne pensje mgrom farm (min. 2000 zł netto za 40 godz. pracy) i
szanować ich starania, a nie uprawiać bufonadę, jak to ma miejsce np. w
łódzkich aptekach.

cpt-11 i semustine
Witamina B5
Preparat wzmacniający dla 50latków