cpt-11 i semustine

1. Data: 2004-04-11 08:42:32

Temat: cpt-11 i semustine
Od: "Wojtek G" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,
mam pytanie odnośnie tych dwóch leków, jedna z bliskich mi osób ma być
poddana leczeniu jednym z tych preparatów, cierpi ona na dysplazję
nowotworową wrzodu żołądka. Bardzo proszę o jakieś informacje odnośnie
farmakokinetyki, opis działania, interakcje z innymi preparatami i te
wszystkie informacje, które bedą mogły nas przygotować na okres leczenia.
Chciałabym jednocześnie nadmienić, iż przeszukałem już mnóstwo stron
internetowych odnośnie leczenia chemioterapeutykami lecz nic praktycznie nie
znalazłem dlatego jeśli znacie jakieś linki to bardzo o nie proszę

Z góry dziękuje
Wojtek

WESOŁYCH ŚWIĄT