Ech,zycie!

1. Data: 2002-03-19 14:54:18

Temat: Ech,zycie!
Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie mi smutno,ze ostatnio Was zaniedbuje.
Mimo,iz nie pisze,to staram sie Was czytac.
Siedze w domu i...umieram.
Mimo,iz szczepilam sie na grype-mam grype.
I to odmiane zoladkowa,nic tylko
dzien i noc obejmuje porcelanke w moim wc.
Szkoda gadac.
Pozdrawiam wszystkich i zycze duzo zdrowia!
PA!
Iwonka

2. Data: 2002-03-19 15:19:18

Temat: Re: Ech,zycie!
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@a...swietochlowice.dialu
p.inetia.pl...

> Pozdrawiam wszystkich i zycze duzo zdrowia!

My też Ci życzymy dużo zdrowia - jak tylko zwalczysz to choróbsko :-)

I cierpliwości - Twojej porcelanie ;-)))

Monika

3. Data: 2002-03-19 17:48:02

Temat: Odp: Ech,zycie!
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrówka Iwonko!!!:)
UlaST

4. Data: 2002-03-19 23:30:09

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Iwonka <b...@i...pl>, odpisuję zatem co
następuje:

| Mimo,iz szczepilam sie na grype-mam grype.
| I to odmiane zoladkowa,nic tylko
| dzien i noc obejmuje porcelanke w moim wc.

Ech, rzy(ga)cie...

A siakieś tabletki? Może wódka? A nie wiem, strzelam, nie ma nic dobrego
na toto?
Wytrwałości życzę...

Pozdrawiam bez wzburzenia i uścisków z kołysaniem,
didziak :-/

Ploty o moim koledze (troche OT i dlugie)
kłopoty z rodzinka - aktualizacja
mam was w garsci
kupuje ta grupe
ja wam dam