Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy

1. Data: 2004-02-09 17:41:53

Temat: Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kilka postow wczesniej czytalam o workach pod oczami, zmarszczkach i
postanowilam sie przyjrzec dokladnie swoim. Mam 27 lat, no i dojrzalam
niezbyt duze zmarszczki pod swoimi oczami. Widoczne sa glownie wtedy, gdy
sie usmiecham, ale pozniej wcale nie znikaja. Wlasciwie nigdy nie
przywiazywalam do tego wagi, bo z cera nie mialam nigdy problemow. No ale
teraz trzeba zadbac. Postanowilam wybrac sie na zakupy, ale zupelnie nie mam
pojecia co kupic.
Moj wzrok przyciagnal chlorofilowy krem pod oczy firmy Eris z serii Lirene.
Po przeczytaniu opisu powinien byc dobry, no i cena do tego jest niezwykle
kuszaca bo ok 13 zl.
Czy ktoras z Was uzywala tego kremu? Jakie sa Wasze opinie? Czy ta seria
jest warta zakupu?

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2004-02-09 18:25:20

Temat: Re: Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuszaca bo ok 13 zl.
> Czy ktoras z Was uzywala tego kremu? Jakie sa Wasze opinie? Czy ta seria

uzywam tego kremu od tygodnia, narazie nie narzekam choc nie widze znaczacej
poprawy, ale moje cienie po oczami sa jedyne i niepowtarzalne i za nic nie
chca dac sie usunac zadnymi super i nie super specyfikami ;)
ten krem jest bardzo delikanty, wydajny z tego co widze, pozatym ladnie
nawilza i nie powoduje uczulenia, jak nie masz potrzeby uzywac czegos bardzo
mocnego na zmarszczki to w tej cenie mozna zaryzykowac, a pojemosc tez
wieksza niz inne kremy pod oczy bo az 30 ml ;)
ale cudow to chyba nie mozna sie spodziewac.......:)))

pozdr

1. Data: 2004-02-09 22:19:06

Temat: Odp: Eris - Lirene - chlorofilowy krem pod oczy
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| wieksza niz inne kremy pod oczy bo az 30 ml ;)
| ale cudow to chyba nie mozna sie spodziewac.......:)))

Dziekuje, o to mi wlansie chodzilo. Potrzebuje czegos, co nie zaszkodzi, a
moze w jakis tam sposob pomoc. Mysle, ze skusze sie na ten krem, tym
bardziej ze cena jest bardzo przystepna.

***Gosia_KIKI***

pomocy!!! pomozcie mi wybrac jakis dobry perfum dla faceta!!!
Re: Avon katalog 5
Tipsy zelowe!!!
Re: do używających kremy z kwasami owocowymi
Re: Avon katalog 5