Ewom

1. Data: 2003-12-29 11:47:13

Temat: Ewom
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spóźnione, jednak nie mniej serdeczne życzenia imieninowe wszystkim Ewom
składam. Niech wam się darzy w domu i ogrodzie!
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-12-29 21:30:05

Temat: Re: Ewom
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Januszowi za życzenia. To miło, że jeszcze ktoś pamięta, że w
Wigilię nie tylko je się pierogi i karpia, oraz dostaje się pod choinkę
prezenty, ale jest to święto kobiet o tak pięknym imieniu!!!! Ale jestem
zarozumiała, prawda??

3. Data: 2003-12-29 21:41:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bsq6fp$kt6$1@nemesis.news.tpi.pl Ewa
<e...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> Wigilię nie tylko je się pierogi i karpia, oraz dostaje się pod choinkę
> prezenty, ale jest to święto kobiet o tak pięknym imieniu!!!! Ale jestem
Pozdrawia odwrotnie Ja...cki
Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie? Hejka.

4. Data: 2003-12-29 21:49:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie? Hejka.

Smutasy:-(

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-12-29 22:01:11

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spóźnione, jednak nie mniej serdeczne życzenia imieninowe
wszystkim Ewom
> składam. Niech wam się darzy w domu i ogrodzie!

I nam wszystkim należą się baty:-(

Ja również wszystkim Ewom coby im się mnozyło, darzyło i
miały co rozdawać;-)

Oraz Adamom - wszystkiego dobrego:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2003-12-29 22:28:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Ja również wszystkim Ewom coby im się mnozyło, darzyło i
> miały co rozdawać;-)
>
> Oraz Adamom - wszystkiego dobrego:-)

I ja sie dolaczam. I na zapas - wszystkim Sylwestrom tez wszystkiego najlepszego
(a propos - mamy jakiego Sylwestra na grupie?).

A i wszystkim Do Siego Roku!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2003-12-29 22:49:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał > > Ja również wszystkim Ewom coby
im się mnozyło, darzyło i
> I ja sie dolaczam. I na zapas - wszystkim Sylwestrom tez wszystkiego
najlepszego
> (a propos - mamy jakiego Sylwestra na grupie?).

Dołączam się również z życzeniami.
Sylwestra mamy, w tym roku 8 razy na grupie, ostatni raz 17 listopada
(Sylwester Murat)
Z życzeniami statystyczny Jurek

8. Data: 2003-12-29 22:51:29

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> napisał
> Sylwestra mamy, w tym roku 8 razy na grupie, ostatni raz 17 listopada
> (Sylwester Murat)

Małe sprostowanie - raz na naszej grupie, 7 razy modelarstwo :-((
Pozdr. Jurek

9. Data: 2003-12-29 23:35:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Małe sprostowanie - raz na naszej grupie, 7 razy modelarstwo :-((
> Pozdr. Jurek

Widać, zabłądził:-))

Pozdrawia z życzeniami dla Ewy boletus

10. Data: 2003-12-30 00:16:00

Temat: Odp: Ewom
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:VT1Ib.100101$0...@f...columbus.rr.com..
.
ews:bsq878$o55$...@k...task.gda.pl...

> [...]
najlepszego
> (a propos - mamy jakiego Sylwestra na grupie?).

Ja również dołączam się ze szczerymi życzeniami, wszystkim Ewom i Adamom, a
jeśli Bogusław jest grudniowy, to dla niego też mam naręcze pachnących
życzeń (:-).
Sylwestra ja mam (:-)) Czasem zagląda na grupę przez ramie. Ale jak chcecie
mu złożyć życzenia to w tajemnicy podaję jego adres a...@a...pl Tylko
proszę mnie nie wydać (:-))).
A dla wszystkich pl rec ogrodników mam skromne życzenia, żeby ten
nadchodzący Nowy Rok był lepszy niż wszystkie poprzednie i żeby Wasze
marzenia się ziściły - z całego serca - Jagoda

Witam wszytskich. Szukam pomocy
jak szybko rośnie cunninghamia?
Gdzie są ptaki z tamtych lat?
Dobre rady