I ja tu dotarłam

1. Data: 2001-12-27 18:28:44

Temat: I ja tu dotarłam
Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich starych i nowych znajomych :-)

efka

2. Data: 2001-12-27 21:34:50

Temat: Re: I ja tu dotarłam
Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

3. Data: 2001-12-28 09:52:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lek napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...
>Cześć!

Prosiłam raz uprzejmie, teraz będzie mniej uprzejmie: pisz jak człowiek pod
cytatem i wycinaj co zbędne, z łaski swojej.

Poza tym możesz mi wyjaśnić sensowność cytowania całego posta żeby dopisać
jedno słowo? Czy naprawdę sądzisz, że x osób jest zainteresowane tym, że
chciałoś przywitać się efką (BTW mogłeś to zrobić na priva)? Bądź uprzejme
zauważyć, że to jest usenetowa grupa dyskusyjna, a nie IRC ani żadne
śmieciowe forum jakiegoś portalu.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

4. Data: 2001-12-28 11:49:18

Temat: Re: I ja tu dotarłam :-P
Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Lek napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...
>

> Prosiłam raz uprzejmie, teraz będzie mniej uprzejmie: pisz jak człowiek
pod
> cytatem i wycinaj co zbędne, z łaski swojej.
:-O!
KOSMOS!!!

5. Data: 2001-12-28 13:11:12

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

efka napisal/a:
>Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w
>wiadomości news:a0hg2q$862$3@news.tpi.pl...

>pod
>:-O!
>KOSMOS!!!

Nie kosmos tylko porzadek. Kosmos to chaos a porzadek bardzo sie nam
przyda, popieram.

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

6. Data: 2001-12-28 13:40:12

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości: ...

Bądź uprzejme
>zauważyć, że to jest usenetowa grupa dyskusyjna, a nie IRC ani żadne
>śmieciowe forum jakiegoś portalu.

A co masz do Irca?

Magda.

7. Data: 2001-12-28 13:47:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisał(a) w wiadomości: ...

>Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości: ...
>
> Bądź uprzejme
>

>A co masz do Irca?

Nie mam nic ani do IRCa, czasem też lubię skorzystać, ale z Usenetu nie
należy robić IRCa i odwrotnie (z tym trochę gorzej), IRC służy do pogaduch i
babulenia, skądinąd przyjemnego, Usenet do dyskusji, i niech tak zostanie.

A co do portalowych forów dyskusyjnych - przeważnie są żenujące pod względem
poziomu zarówno dyskutantów, jak i dyskusji (o ile w ogóle można tam mówić o
jakiejkolwiek dyskusji). Czasem zaglądam do różnych takich, przeżuwając w
pracy poranną drożdżówkę do porannej kawy, bo do newsów nie mam w biurze
dostępu (przynajmniej za pomocą protokołu NNTP) i bardzo rzadko znajduję
cokolwiek, co się w ogóle da przeczytać z minimalnym zainteresowaniem.
Gorzej, często mam wrażenie obserwowania efektów dzialalności stada małp,
które dorwały się do klawiatur, żeby cokolwiek napisać i w ten sposób
zamanifestować swoje istnienie. Na Usenecie jest jednak pod tym względem
znacznie lepiej i wolałabym, żeby tak zostało jak najdłużej.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

8. Data: 2001-12-28 16:14:22

Temat: Odp: I ja tu dotarłam
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do portalowych forów dyskusyjnych - przeważnie są żenujące pod
względem
> poziomu zarówno dyskutantów, jak i dyskusji (o ile w ogóle można tam mówić
> jakiejkolwiek dyskusji).

A gdzież takie grupy dyskusyjne znalazłaś?

Czasem zaglądam do różnych takich, przeżuwając w
> pracy poranną drożdżówkę do porannej kawy, bo do newsów nie mam w biurze
> dostępu

W biurze? to co to jest za praca?.. też chciałabym taką gdzie można sobie i
kawkę i drożdżówkę i necik...i ciepełko..i...

Ula
www.ulast.prv.pl

9. Data: 2001-12-29 09:58:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast napisał(a) w wiadomości: ...

>względem
>
>A gdzież takie grupy dyskusyjne znalazłaś?

Nie grupy dyskusyjne, chwała Bozi, tylko fora dostępne przez WWW - zajrzyj
np. do portalu Wyborczej. Albo popatrz na komentarze do zamieszczanych na
Onecie artykułów w dziale "Przegląd prasy".

>Czasem zaglądam do różnych takich, przeżuwając w
>
>W biurze? to co to jest za praca?.. też chciałabym taką gdzie można sobie i
>kawkę i drożdżówkę i necik...i ciepełko..i...

Eee, nie chciałabyś. Pracuję w instytucji o szalonym poziomie zabezpieczeń
sieciowych i parominutowe zajrzenie do jakiegoś portala, żeby zobaczyć, co
słychać w świecie, to właściwie wszystko, na co sobie można pozwolić, bo
świadomość, że wszystko co robisz w sieci, jest rejestrowane w logach, które
potem ktoś przegląda, dość skutecznie odstrasza od bardziej intensywnego
surfowania. Cóż więc po dostępie do niesamowicie szybkiego łącza...

Co do drożdżówki - całkowicie prywatna, kawa - owszem - firmowa, tu firma
nas rozpieszcza. Ciepełko, a jakże, w lecie chłodek klimy... Poza tym jak
wszędzie, ciężka praca. ;-)

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

10. Data: 2001-12-29 13:05:13

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

> Prosiłam raz uprzejmie, teraz będzie mniej uprzejmie: pisz jak człowiek pod
> cytatem i wycinaj co zbędne, z łaski swojej.

Dzięki za uprzejmości w Twoim liściku. Trochę jestem zdziwiony, że już raz
prosiłaś.
Jednak nie mnie.
Wystarczyło przecież wskazać nowemu tutaj (to ja) adres na netykietę (tak jak
inne osoby) i już wszystko wiadomo.

> [...]
> chciałoś przywitać się efką (BTW mogłeś to zrobić na priva)? Bądź uprzejme
> zauważyć, że to jest usenetowa grupa dyskusyjna, a nie IRC ani żadne

Wprawdzie jako nowy w internecie niewiele zrozumiałem z Twoich niewątpliwie
fachowych uwag ale zawsze przyznaję rację specjalistom. Internet ma dla mnie
same tajemnice.
Znalazłem w netykiecie także takie zdanie, cytuję:
"Bądź wyrozumiała dla innych. Każdy kiedyś stawial swoje pierwsze kroki w
Internecie. Jeśli uważasz, że musisz zwrócić komuś uwagę - zrób to w liscie
prywatnym, jest to znacznie rozsądniejsze niż próba publicznego napiętnowania
początkującego użytkownika. "

Czego Tobie i innym mniej wyrozumiałym w Nowym Roku życzę.
Leszek

[irc] #plsocrodzina
jak to mile zaskoczyć rodzinkę :-)
odreagowałam święta, hi, hi...