Odp: ILE KOSZTUJE APARAT USG?

Data: 2001-03-12 22:51:13
Temat: Odp: ILE KOSZTUJE APARAT USG?
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl>

Aparat ponizej 50 tys zloty to po prostu zlom i tyle.
Takie jest moje zdanie chyba ze uda ci sie kupic markowy za takie pieniadze
firma medison to po postu szkoda gadac pracowalem na przenosnym medisnonie
600 oraz na 3200 i 4500 po prostu strach bylo opisywac pacjentow bo czasami
nie bylo woglole widac przerzutow w watrobie.
Co do firmy Pie- Medical to nie badalem na ich aparatach wiecwypowiadac sie
nie moge.
Pozdrowionka

Użytkownik <J...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98jlm4$89l$...@k...task.gda.pl...
> Znajomy prosil mnie onegdaj o pomoc w zebraniu opinii/rekomendacji dot.
USG
> firm Medison i Pie-Medical.
> Rozwazal jeszcze General Electric . Chodzilo mu o sprzet ponizej 50tys zl.
> Kiedys na jesieni ja zadawalem pytanie w tej grupie dyskusyjnej o aparat
USG