Jaką macie receptę na wytrwałość????

1. Data: 2003-06-10 09:52:22

Temat: Jaką macie receptę na wytrwałość????
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:-)

Mój problem z dietami zawsze polega na tym samym mam ogromny zapał do
stosowania itd ale nie umiem wytrwać w postanowieniu i po 2 tyg. już tracę
nadzieję nie widzę rezultatów i rezygnuję. Teraz staram się stosować dietę
MM ale ciągle walczę z własnymi słabościami( szczególnie z odmawianiem sobie
słodyczy mam problem). Doradźcie mi jak być nieugiętą w postanowieniu i
konsekwentną w odchudzaniu?

Aga

2. Data: 2003-06-10 10:12:40

Temat: Re: Jaką macie receptę na wytrwałość????
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sobie
> słodyczy mam problem). Doradźcie mi jak być nieugiętą w postanowieniu i
Ja zrobilam sobie zdjecie za "najlepszych " czasow.To obecnie najskuteczneij
hamuje moj apetyt,to po pierwsze a po drugie wlasciwa dieta.Na MM nie
powinnas czuc ochoty na slodkie,chyba ze cos zle komponujesz.A w razie
napadu tej ochoty miej pod reka bezpieczne przekaski.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-06-10 10:15:00

Temat: Odp: Jaką macie receptę na wytrwałość????
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bc4aoe$sdo$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> napadu tej ochoty miej pod reka bezpieczne przekaski.Pozdrawiam Hafsa
>
> Dzięki za radę ale w moim przypadku apetyt na słodycze nigdy mi nie mija a
z przekasek hmm lubie figi suszone. Gorzej z konsekwencja stosowania
diety:-( a zdjęcia hmmm raczej nie mam takich coby mi sie podobały.
Aga

4. Data: 2003-06-10 11:21:44

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z przekasek hmm lubie figi suszone. Gorzej z konsekwencja stosowania
> diety:-( a zdjęcia hmmm raczej nie mam takich coby mi sie podobały.
> Aga
No wlasnie,wyciagnij z albumu NAJGORSZE zdjecia,te na ktorych wygladasz
najgorzej,najgrubiej i najmniej podobasz sie sobie.Co do fig
suszonych-raczej na nie uwazaj....Najwazniejsze w diecie jest postawienie
sobie realnego celu i MOTYWACJA-dlaczego chcesz schudnac??? dla mnie to bylo
spotkanie po latach z grupa ze studiow....jak tu sie spotakc wazac 100
kg?jak sie zawzielam ,nie wzielam ciasta do buzi przez caly okres diety,ni
lodow ni niczego co slodkie.Oczywiscie kazdy ma inna motywacje,np chec
podobania sie komus,za caisne spodnie czy spodnica.Dla mnie cel uswiecil
srodki.
Mozesz dodatkowo cwiczyc,to pomaga.Pic wode.Stosowac chrom.Kazdy sposob
dobry.Pozdrawiam i zycze wytrwalosci Hafsa

5. Data: 2003-06-10 15:34:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> słodyczy mam problem). Doradźcie mi jak być nieugiętą w postanowieniu i

Sposób 1
Idź na jakieś disco, czy dansing i spróbuj kogoś poderwać.
Dla większego dramatyzmu możesz się też lubieżnie uśmiechnąć do co
ciekawszych amantów.
Sposób w jaki będą reagować faceci dostarczy Ci sporej motywacji.

Sposób 2
Załóż ładną kieckę z czasów kiedy byłaś w formie.
Jeżeli się udało, to teraz energicznie zrób kilka przysiadów i skłonów.
Pozostałości powieś na lodówce.

Sposób 3
Zrób sobie EKG, badania krwi itp
Wyniki powieś na lodówce.

Sposób 4
Zapisz się na kółko baletowe.

:-P
Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

6. Data: 2003-06-10 18:16:22

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@f...com> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:bc4tra$1lt$...@n...news.tpi.pl...
> [...]

> ciekawszych amantów.
> Sposób w jaki będą reagować faceci dostarczy Ci sporej motywacji.

A to ciekawe ale az sie boję pomyśleć jakie mogą być tego konsekwencje:-( sz
czególnie jak nikt nawet nie spojrzy w moją strone wtedy oprócz nadwagi będę
miała jeszcze doła psychicznego.A jak mam doła to nic mi się juz kompletnie
nie chce.

> Sposób 2
> Załóż ładną kieckę z czasów kiedy byłaś w formie.
> Jeżeli się udało, to teraz energicznie zrób kilka przysiadów i skłonów.
> Pozostałości powieś na lodówce.

Kurcze wszystkich prawie sie pozbyłam..........:-(

> Sposób 3
> Zrób sobie EKG, badania krwi itp
> Wyniki powieś na lodówce.

Hmm wyniki mam dobre........

> Sposób 4
> Zapisz się na kółko baletowe.

Oj przypłaciłabym to chyba jakimś trwałym kalectwem zresztą jak ja bym wygla
dała jak słoń w składzie porcelany:-(

7. Data: 2003-06-11 06:26:00

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.A jak mam doła to nic mi się juz kompletnie
> nie chce.

Oprócz jedzenia?

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2003-06-11 09:08:18

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bc6i1r$e0h$...@a...dialog.net.pl...

> Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> .A jak mam doła to nic mi się juz kompletnie
>
> Oprócz jedzenia?

Niestety nie jedzenia sobie nie odmawiam:-(

9. Data: 2003-06-11 10:59:56

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-06-10 12:12, Użytkownik Hafsa napisał:
CIACH
> Na MM nie
> powinnas czuc ochoty na slodkie,chyba ze cos zle komponujesz.

Ja nigdy słodkości pod żadną postacią nie lubiłam, słodziłam, kawę czy
herbatę, ale to tylko tyle (no, nie liczę cukru ukrytego w produktach) a
teraz, kiedy próbuję już drugi miesiąc MM to czasem mam ochotę na słodycze.
Dziwne

--
Pozdrawiam Botwinka

10. Data: 2003-06-11 16:22:20

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Doradźcie mi jak być nieugiętą w postanowieniu i
> konsekwentną w odchudzaniu?

Trzeba sie zawziąć i już. Powtarzać sobi: dam radę.
Moją motywacją było to, że zaczęłam siebie nie lubić - seks był dla
mnie stresem, bo to brzucho zwiasające, a w ładnej bieliźnie - baleron.
Druga rzecz - zaczęło mi brakować ciuchów. A że z forsą krucho... (teraz
mam problem na odwrót, spodnie mi lecą ;-)
A swoją drogą, myślałam, że na MM latem jest łatwiej, bo więcej warzyw,
ale niestety jest też więcej owoców i... lodów.

--
Asiek Co Się Ostatnio Łamał i Żarł Zakazane
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

MM- soczewica
MM a guma ORBIT...
Życzenia :)