Jaka to trzmielina?

11. Data: 2003-08-31 16:07:30

Temat: Re: Jaka to trzmielina?
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Łukasz W. <l...@b...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...

> szukałem
>
> Masz racje, z opisu pasuje najbardziej trzmielina japonska. Ale gdzie ty
> mieszkasz? Z tego co mi wiadomo nie jest mrozoodporna (przynamniej jak na
> warunki Polski). Pewnie stad brak jej w szkolkach. Zrob sadzonki z
> dziadkowych krzewow. Powinny sie przyjac.

Moja wygląda tak samo i na pewno nie jest trzmielina japońską ...
sadzonki "brałem " z trzmieliny rosnącej przy budynku wydz. ogrodniczego - a
Wałęza twierdził że jest to trzmielina Fortunego...

Pozdro
Jack

12. Data: 2003-08-31 20:53:55

Temat: Odp: Jaka to trzmielina?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

> Moja wygląda tak samo i na pewno nie jest trzmielina japońską ...
> sadzonki "brałem " z trzmieliny rosnącej przy budynku wydz. ogrodniczego -
> Wałęza twierdził że jest to trzmielina Fortunego...

O wyprostowanych pedach i tak duzych lisciach? Hmmm.. W sumie ja trzmieline
Fortune'a znam tylko z odmian i formy radicans. Jakos nie zlozylo sie bym
widziala gdzies czysty gatunek. Wiem, ze forma dorosla jest bardziej
wyprostowana niz mlodociana.
Sadze, ze wystarczy sprawdzic czy tworza sie korzonki czepne na mlodych
pedach.

Elfir

rozno z kuchenki gazowej
Co żre liście róży?