Jakie tablety na alergie ???

1. Data: 2002-05-07 07:10:07

Temat: Jakie tablety na alergie ???
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????
Zawsze zazywalem ZYRTEC, ale bez recepty daja tylko 7 czy 8 sztuk w opak. za
bandyckie pieniadze.
Reklamuja ROTADIN. Co to jest warte?

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2002-05-07 07:36:00

Temat: Re: Jakie tablety na alergie ???
Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 09:10:07 +0200, "Negatyw" <n...@s...pl>
wrote:

>Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????
>Zawsze zazywalem ZYRTEC, ale bez recepty daja tylko 7 czy 8 sztuk w opak. za
>bandyckie pieniadze.

to fakt... wieksze opakowania sa juz znacznie tansze(proporcjonalnie)
jakby czlowiek nie mogl kupic 2x7 tabletek (sic!)

kupuj alertec, nalergin, aleric itp... popatrz na opakowanie
to wszystko ma praktycznie identyczny sklad

pozdrawiam
Rysiek

3. Data: 2002-05-07 10:37:45

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@s...pl> wrote:
> Hi!
> Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????
> Zawsze zazywalem ZYRTEC, ale bez recepty daja tylko 7 czy 8 sztuk w
> opak. za bandyckie pieniadze.

we "wlasciwej" aptece czasem sprzedaja pelne opakowania (20 szt) bez
recepty... Pod tym wzgledem "korupcja" jest przydatna ;) (trzeba sie tylko
przejsc po kilku, -nastu aptekach i moze trafisz na ta "wlasciwa" ;) )

Czasami kupowalam alertec, ale co dziwne okazal sie drozszy niz zyrtec
(nawet za 7 tabletek), a dzialanie? w sumie tak samo skuteczny...

> Reklamuja ROTADIN. Co to jest warte?

tego akurat nie znam...

Pozdr.
Berta

4. Data: 2002-05-07 13:45:34

Temat: Odp: Jakie tablety na alergie ???
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
dolaczam sie do tematu, ale moje pytanie jest troche inne. czy ktos probowal
aleric'u lub claritine albo innego leku opartego na loratadynie? czy
rzeczywiscie nie usypia jak zyrtec?
pozdro
mckwack

5. Data: 2002-05-07 13:49:49

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McKwack" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> aleric'u lub claritine albo innego leku opartego na loratadynie? czy
> rzeczywiscie nie usypia jak zyrtec?

CLARITINE nie usypia az tak bardzo. Jest niestety za drogi...
Podejrzewam, ze wszystkie tego typu leki troszke wala w kubek.

Pozdro
Negatyw

6. Data: 2002-05-07 14:02:52

Temat: Re: Odp: Jakie tablety na alergie ???
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 15:45:34 +0200, McKwack <m...@n...net> wrote:

>dolaczam sie do tematu, ale moje pytanie jest troche inne. czy ktos
>probowal aleric'u lub claritine albo innego leku opartego na loratadynie?
>czy rzeczywiscie nie usypia jak zyrtec?

Ja próbowałem claritine i rotadin (loratydyna), żaden z tych leków mnie nie
usypia, a zyrtec tak. Czy pomagają, tego nie wiem, niby nic mi nie dolega,
ale oprócz tego się odczulałem, oraz biorę inne leki.

Paweł

7. Data: 2002-05-07 14:40:06

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????

Ja sobie chwalę Nalergine (dostępny bez recepty). Przede wszystkim nie
usypia i jest skuteczny.
m.

8. Data: 2002-05-07 20:34:51

Od: "Csirke" <c...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????
| Zawsze zazywalem ZYRTEC, ale bez recepty daja tylko 7 czy 8 sztuk w opak.

Slyszalam, ze Zyrtec jest jedynym srodkiem bez sterydow. Ile w tym prawdy?

Csirke

9. Data: 2002-05-07 21:37:58

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Slyszalam, ze Zyrtec jest jedynym srodkiem bez sterydow. Ile w tym prawdy?

Loratydyna też nie jest sterydem.
m.

10. Data: 2002-05-08 20:18:49

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McKwack" <m...@n...net>
napisał w wiadomości
> dolaczam sie do tematu, ale moje pytanie jest
troche inne. czy ktos probowal
> aleric'u lub claritine albo innego leku opartego
na loratadynie? czy
> rzeczywiscie nie usypia jak zyrtec?

Claritine - w przeciwnieństwie do Zyrtec'a -
usypia i dziala o wiele krócej (jest o wiele
slabszy, nie ma 24 godzinnego cyklu dzialania,
kończy sie gdzieś po 15-18 godzinach, no i jest
znacząco droższy)

Inna sprawa że wszystkie obecne leki i te oparte
na cetryzynie jak i loratadynie (teraz, po okresie
ochronnym dla oryginały powstaje wiele generyków o
roznych nazwach hamdlowych ale patrz na skład
chmiczny !) są za słabe i przereklamowane.
Sam nusisz sprawdzić który na ciebie lepiej
dziala.

Sark

badanie przepływu żył
Moczany bezpostaciowe.