Jakie tablety na alergie ???

31. Data: 2002-05-10 21:52:05

Temat: Re: Jakie tablety na alergie ???
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:abgnc6$76c$1@news.onet.pl...
> za to w przypadku L
> gdy zauważam zanik jego działania, po ok.14 godz.

No popatrz, ja biorę L i nie zauważyłam zaniku jej działania. Może w Twoim
przypadku lepsza jest C, a w moim L. ;o)

> to pobranie następnej tabletki przywraca efekt
> ochronny (dla mnie jest to najlepszy dowód na
> słabość tego leku), cetryzyna starcza spoko na 24h
> (do czasu jednak jak zapylenie wzrośnie)

Widzisz, każdy mówi inaczej. Ty mówisz tak, profesorzy odwrotnie. Ech ... i
komu tu wierzyć, chyba najlepiej sobie ...
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

32. Data: 2002-05-11 18:59:22

Temat: Odp: Jakie tablety na alergie ???
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hi,
dzis moge podzielic sie z grupowiczami kolejna obserwacja nt claritine:
rzeczywiscie nie wchodzi w interakcje z alkoholem ;)
pozdro
mckwack

33. Data: 2002-05-12 08:46:57

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga R." <o...@p...wp.pl>
napisał w wiadomości
> Gratuluje tak obrzernej wiedzy na temat tego
leku, a skad jesli mozna
> wiedziec?
> To jest dosc nowy preparat

Cetryzyna nie jest nowym preparatem, a dokłaniej
substancja czynna np. w Zyrtec'u czy twoim
Letizenie jest związek chemiczny Cetirizini
dihydrochloridum. Od ,chyba zeszłego roku,
przezstał obowiązywać okres ochronny dla składu
chemicznego dla tego leku (nadal ocvhronie podlega
nazwa handlowa Zyrtec) i stą powstało mnóstwo tzw.
generyków (produkowac może każdy) ale pod innymi
nazwami handlowymi

Do poczytania
http://www.krkapolska.pl/pl/zdravila/zi/default.as
p?v=letizen
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=23
49
http://www.alergen.info.pl/azbsn-dil.htm

Sark

34. Data: 2002-05-12 08:48:27

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w
wiadomości news:abhfd8$ikm$1@news.tpi.pl...
> No popatrz, ja biorę L i nie zauważyłam zaniku
jej działania. Może w Twoim
> przypadku lepsza jest C, a w moim L. ;o)

I tak jest chyba w istocie i nic tu nie zmienia
fakt że obydwa są za słabe i nie rozwiązuja
problemu do końca.

Sark

badanie przepływu żył
Moczany bezpostaciowe.