Jarzębina

1. Data: 2000-02-02 20:04:55

Temat: Jarzębina
Od: "SlaWas" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pragnę na wiosnę posadzić w moim małym ogródku jarzębinę - dla ptaków i dla
ozdoby.
Jakie odmiany jarzębin można kupić?
Interesuje mnie jakaś mała i ładna.
Czy jest gdzieś strona ze zdjęciami?

Zaglądnij na moją stronkę wuwuwu: www.free.polbox.pl/s/swasacz
"Każdy gospodarz chwali wódę ze swojej studni..."

1. Data: 2000-02-02 22:44:16

Temat: Odp: Jarzębina
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SlaWas <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87a329$dqa$...@s...icm.edu.pl...
> Pragnę na wiosnę posadzić w moim małym ogródku jarzębinę - dla ptaków
i dla
> ozdoby.
> Jakie odmiany jarzębin można kupić?

Witam.
Z jarzębin to bym Ci polecił (Sorbus aucuparia i Sorbus domestica)o
jadalnych owocach.W/w.jarzębiny jadalne mają bardzo małe wymagania
klimatyczne i glebowe.
Drzewko po posadzeniu przycinamy i prowadzimy jak inne drzewka
owocowe(znajdziesz w literaturze ogrodniczej).
Są także formy krzewiaste i pendule(szczepione na pniu).
Owoce jarzębiny są nie tylko przysmakiem ptaków,ale i ludzi.Są bogate w
karoten i witaminę C.Można z nich robić kompot oraz wyciskać soki.
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-02-02 22:45:46

Temat: Odp: Oferta matrymonialna było jarzębina
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SlaWas <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87a329$dqa$...@s...icm.edu.pl...
(...)
> Interesuje mnie jakaś mała i ładna.
> Czy jest gdzieś strona ze zdjęciami?

Czy Ty jesteś piękny,młody i bogaty? :-)))
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-02-04 18:44:40

Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87acbu$q5s$...@a...webcorp.com.pl...
> Są także formy krzewiaste jarzębiny <

A mógłbyś mi podać nazwę takiej krzewiastej formy.
(Próbuję teraz załatwić sobie gotowca przed zakupami.:-) )
Jeśli oczywiście to nie problem. Ja mam namiary tylko
na drzewka, a te mnie nie urządzają.
Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2000-02-06 16:09:09

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@G...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s6Fm4.41820$H...@n...tpnet.pl...

> [...]
> (Próbuję teraz załatwić sobie gotowca przed zakupami.:-) )
> Jeśli oczywiście to nie problem. Ja mam namiary tylko

Witam,
nazwa j.w. z tym,że krzew.Przyznam Ci się szczerze,że krzewów jarzębiny
w handlu nie widziałem(może mniej popularne).Można je uzyskać samemu z
odrostów korzeniowych.
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-02-10 17:15:14

Temat: Re: Oferta matrymonialna było jarzębina
Od: "SlaWas" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Siudziński napisał(a) w wiadomości:
>(...)
>
>Czy Ty jesteś piękny,młody i bogaty? :-)))

Przepraszam, nie to miałem na myśli o czym Ty myślisz... :-)))
Jestem piękny, w średnim wieku i baaaardzo bogaty!

Zaglądnij na moją stronkę wuwuwu: www.free.polbox.pl/s/swasacz
"Dymu dla nikogo zapach dla wszystkich smak dla mnie."

SZCZEPIONKI przymusowe w ogrodnictwie ???
brzoskwinie
winorośla
Nowy.
15 stopni=1 miesiac