Kakao zamiast czekolady - ile?

21. Data: 2013-11-30 09:23:21

Temat: Re: Kakao zamiast czekolady - ile?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ma rację. Tyle że popełnia błąd w innym miejscu - myli kakao z
> proszkiem kakaowym - bo to co w czekoladzie to i upalony proszek i
> masło kakaowe wtrakcie palenia oddzielone od ziarna...

No ale na żadnej (mam nadzieję) czekoladzie nie ma przecież informacji o
procentowej zawartości _kakao_, ale _miazgi_kakaowej_. A to przecież
nie jest to samo.
Potoczne znaczenie słowa "kakao" to właśnie kuch kakaowy i na pewno
pytający to miał na myśli, a nie kakaowe ziarno.

Ewa

22. Data: 2013-11-30 10:25:49

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 23:22, czeremcha pisze:

> Ale za to do końca życia zapamięta różnicę między kakao a czekoladą. :-)))
>
> Ania

Epilog: ciasto z kakao zamiast czekolady wyszło wyśmienite.
Nie interesowała mnie różnica między kakao a czekoladą, a jedynie
możliwość wykorzystania k. zamiast czekolady. I nic więcej. Ciasto
wyszło i to jest najważniejsze. Znalazłem przy tej okazji potwierdzenie,
że przemądrzałość jest jednym z rodzajów głupoty.
pwz

23. Data: 2013-11-30 10:51:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-30 10:25, pwz pisze:
> Znalazłem przy tej okazji potwierdzenie, że przemądrzałość jest jednym
> z rodzajów głupoty.

No cóż, to ludzkie - utwierdzać się w przekonaniach, zamiast wzbogacać
swą wiedzę.
Tudzież i głupie.

Ewa

24. Data: 2013-11-30 11:09:40

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.11.2013 10:25, pwz pisze:

> Epilog: ciasto z kakao zamiast czekolady wyszło wyśmienite.
To bardzo możliwe, choć niczego nie dowodzi...
Gdybym zamiast orzechów włoskich dała do ciasta wiórki kokosowe,
możliwe, że też wyszłoby pyszne - nie zmienia to jednak faktu, że byłoby
to zupełnie inne ciasto...

> Znalazłem przy tej okazji potwierdzenie,
> że przemądrzałość jest jednym z rodzajów głupoty.

Yhy...
--
Pozdrówki
Anai

25. Data: 2013-11-30 11:53:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-30 10:25, obywatel pwz uprzejmie donosi:

> [...]
> wyszło i to jest najważniejsze. Znalazłem przy tej okazji potwierdzenie,
> że przemądrzałość jest jednym z rodzajów głupoty.

Czego dałeś właśnie przepiękny przykład.

26. Data: 2013-11-30 12:20:11

Temat: Odp: Kakao zamiast czekolady - ile?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-11-30 10:25, obywatel pwz uprzejmie donosi:

> Czego dałeś właśnie przepiękny przykład.

Czego ? Przemadrzalosci ?
Chyba sobie Wacpani Kurko jaja robisz.

@

27. Data: 2013-11-30 13:32:59

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]

Pani Aniu wszystko czego dobrego się nauczyłem zapamiętuję do
końca życia. I nie trzeba mi tej wiedzy podawać z taką wyższością,
wystarczy zwyczajnie z życzliwością. Przyjaźniej się wtedy zapamiętuje.
Na dodatek nie tylko wiedzę, ale i przyjaznego Nauczyciela :)

> [...]
> i to jest najważniejsze. Znalazłem przy tej okazji potwierdzenie, że
> przemądrzałość jest jednym z rodzajów głupoty.

Dzięki za podsumowanie w ostatnim zdaniu.
Właśnie tak celnego sformułowania aktywności niektórych
uczestników tej grupy mi zabrakło.

Bułka tarta w pojemniku z dziurkami.
Wytłoczki
Do czego zlać nalewkę?