Kaktusy

11. Data: 2000-04-09 08:24:35

Temat: Odp: Kaktusy
Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba facety
> (PioraF) WIdać komu jest tu potrzebny słownik

(PioraF) A co do niebezpiecznego przedmiotu to on niestwaza dlamnie zadnego
niebezpieczenstwa tylko dla ych co sa w pobliżu.

> "plagiat"
(PioraF) kogo cytujesz ???? Czyż by to był tekst ze starej zdartej płyty
którą się zacina na jednym słowie??? A może nauczyłeś się nowego słowa od
swojej papugi ( chyba ma większy zasób słów niż ty, skoro sie odniej
uczysz). hihi

Pozdrawiam
PioraF

P.S. Czy ty umiesz czytać i czy rozumiesz to co przeczytałeś,
Chyba nie,
bo ja dobże pamiętam to dawałem ogłoszenie o kaktusach a nie o zlocie
napalonych kotlesiów ???

]

12. Data: 2000-04-10 07:42:42

Temat: Re: Odp: Odp: Kaktusy
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 21:50 00-04-07 +0200, you wrote:
>Witaj
>co do faceta zgadles
>a slownik mi niepotrzebny skoro jest internet (pozatym slownik w moich...
Skoro tak... to najlepszego
Juras

13. Data: 2000-04-10 07:57:18

Temat: Re: Kaktusy
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba nie,
> bo ja dobże pamiętam to dawałem ogłoszenie o kaktusach a nie o zlocie
hihi, podoba mi się szczególnie PS po lekturze tego co napisałeś ale widzę,
że ...
pozdr jerz

14. Data: 2000-05-07 21:33:06

Od: "Patryk Nemesis" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:Nawiaże kontakt z miłosnikami kaktusów .....
;)

To moze mi pomozes?

15. Data: 2000-05-08 10:50:29

Od: "Iza" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patryk Nemesis <p...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:milR4.33864$O...@n...tpnet.pl...

> :Nawiaże kontakt z miłosnikami kaktusów .....
> ;)
>
> To moze mi pomozes?
>
> Jestem miłośniczką kaktusów. Co prawda nie mam ich zbyt wiele , ale za to
rozmnażają mi sie w ogromnym tępie. Chętnie służe pomocą.

winorośle kolo Andrychowa
Krety
Kalkomanię KUPIĘ !!!
Re: 1100 dolarow w Cashsurfers oraz Spedi???
Liście i północna strona