Odp: Kiedy rozkopczykowywać winogrona ?

1. Data: 2004-04-23 08:29:19

Temat: Odp: Kiedy rozkopczykowywać winogrona ?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł L. <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c6aheo$eas$...@a...news.tpi.pl...
> Jak w temacie.
> Pozdrawiam Paweł L.

Moje - już.
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-04-23 08:51:19

Temat: Re: Kiedy rozkopczykowywać winogrona ?
Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c6aka0$f4a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Paweł L. <l...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:c6aheo$eas$...@a...news.tpi.pl...
> > Jak w temacie.
> > Pozdrawiam Paweł L.
>
> Moje - już.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

już dawno :))
przy okazji z zadowoleniem informuję Panie Januszu, że przycięcie i
przesadzenie w inne miejsce (ok. miesiąc temu) nic moim łozom nie
zaszkodziło. Przyjęły się bez najmniejszych problemów, mają teraz piękne,
nabrzmiałe pąki, a nawet początki listków.
Wyglądają bardzo zdrowo.
Pozdrawiam
Janek

3. Data: 2004-04-23 09:27:05

Temat: Re: Odp: Kiedy rozkopczykowywać winogrona ?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, zrobię to dziś lub jutro.
Paweł L.

4. Data: 2004-04-23 10:45:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c6ale9$2oif$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> zaszkodziło. Przyjęły się bez najmniejszych problemów, mają teraz piękne,
> nabrzmiałe pąki, a nawet początki listków.

Cieszę się! :-) Do odważnych świat należy! :-)
Pozdrawiam ;-)
Pan Janusz :-)))

5. Data: 2004-04-23 10:48:03

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeżeli, ktoś nie przciął w porę winorośli,
to lepiej już tak zostawić czy przyciąć niech "płaczą".
Zastrzegam, że nie o moje winorośla tu chodzi.

pozdrawiam Krycha

6. Data: 2004-04-23 10:57:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:h...@d...zkz.com.pl...

> A jeżeli, ktoś nie przciął w porę winorośli,
> to lepiej już tak zostawić czy przyciąć niech "płaczą".
> Zastrzegam, że nie o moje winorośla tu chodzi.

To zależy od tego jaki to krzew (wiek, odmiana, kondycja, jak bardzo
zaniedbany). Już teraz gdy wegetacja ruszyła z kopyta to raczej nie
wskazane. No... chyba, ze jakas nie wielka kosmetyka.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Odp: ogrody - 1 maj i photo project
nie chce spamować, ale dostałam płytę