Kobieta wyższa od faceta ?

1. Data: 2000-07-10 04:55:14

Temat: Kobieta wyższa od faceta ?
Od: "Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest wasze zapatrywanie się na sprawę, gdy kobieta jest wyższa od
faceta o kilka centymetrów ?( a jak jeszcze dodamy wysokie obcasy to jeszcze
następne kilka cm do tego dochodzi)
Czy jest w tym coś negatywnego ?
Wiadomo, że panuje przeważnie opinia, że kobieta powinna być niższa od
mężczyzny (ma to jej ponoć zapewniać poczucie bezpieczeństwa ??)

1. Data: 2000-07-10 05:29:15

Temat: Kilka pytan...
Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam, ze na tym forum jest wiele osob, ktore maja odpowiedzi na kazde
pytamie. Korzystajac z ich rad z pewnoscia stane sie bardziej
szczesliwym czlowiekiem. Wierze, ze pomozecie mi i nie zostawicie mnie w
biedzie; w koncu macie na wszystko odpowiedz! Co Wam szkodzi pomoc i mi?

A zatem, co mam zrobic bo:

1) Mam za malego chuja, a chcialbym miec jak kon
2) Co zrobic kiedy jest sie glodnym, a nie chce sie wstac od komputera?
3) Mam <pieprzyka> na brodzie - czy dostane raka?
4) Moja Mama jest nizsza ode mnie - to dobrzez czy zle?
5) Kiedy sie onanizuje dostaje gesiej skorki - czy to normalny objaw?
6) W dziecinstwie marzylem o tym by odbyc stosunek z pomaranczem - czy
jestem chory umyslowo?
7) Chcialbym miec na wszystko odpowiedz - tak jak Wy, a nie mam! Czy
jestem nienormalny?
8) Robilem test na iteligencje na Internecie. Moje IQ wynosi 133. To
duzo czy malo?
9) Czy jesli snila mi sie swinka morska dzisiaj w nocy to znaczy, ze moj
sasiad jest swinia czy to ja jestem swinia?
10) Kiedys wsadzilem psu palec do odbytu - czy jestem zboczencem?

Mam jeszcze kilka innych pytan, ale na razie chyba wystarczy. Bardzo
mocno Was pozdrawiam i ciesze sie, ze dzieki Internetowi moge otrzymac
odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. Bardzo Was pozdrawiam. Bardzo
mocno. I mocno. I bardzo.

F@k
--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-10 06:23:14

Temat: Re: Kobieta wyższa od faceta ?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> writes:

> [...]
> faceta o kilka centymetrów ?( a jak jeszcze dodamy wysokie obcasy to jeszcze

Nie.

> Wiadomo, że panuje przeważnie opinia, że kobieta powinna być niższa od
> mężczyzny (ma to jej ponoć zapewniać poczucie bezpieczeństwa ??)

no coz, glupia opinia. nie pierwsza i nie ostatnia.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-10 08:02:44

Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jul 2000 04:55:14 GMT, "Andrzej Litewka"
<a...@k...net.pl> wrote:

> [...]

Nizszy wzrost ma jej zapewniac poczucie bezpieczenstwa ?
:)) dobre sobie..

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-07-10 09:38:08

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote in message ...
> [...]

>Wiadomo, że panuje przeważnie opinia, że kobieta powinna być niższa od
>mężczyzny (ma to jej ponoć zapewniać poczucie bezpieczeństwa ??)

Kolejny stereotyp. Nie to zapewnia bezpieczenstwo.

Pozdrawiam,
Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-10 18:35:38

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jakie jest wasze zapatrywanie się na sprawę, gdy kobieta jest wyższa od
>faceta o kilka centymetrów ?( a jak jeszcze dodamy wysokie obcasy to

Jest to tym tyle 'negatywnego', ze kobieta jest starsza od mezczyzny.
Pokutuja jeszcze stare stereotypy. Tak jestesmy przyzwyczajeni, i jak to sie
mowi: 'Przyzwyczajenie jest druga natura'. Z przyzwyczajenia nie latwo
(szczegolnie konserwatystom) sie odzwyczaic.

>Wiadomo, że panuje przeważnie opinia, że kobieta powinna być niższa od
>mężczyzny (ma to jej ponoć zapewniać poczucie bezpieczeństwa ??)

Dzisiaj sa kobiety tak wyczwiczone, ze moga zapewnic poczucie bezpieczenstwa
mezczyzny.:-)))

jakub

1. Data: 2000-07-11 07:35:06

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pawel7 wrote in message <8...@4...com>...

>Nizszy wzrost ma jej zapewniac poczucie bezpieczenstwa ?
>:)) dobre sobie..

Ja zrozumialem, ze autorowi szlo o to, nie iz nizszy wzrost kobiety ma
zapewnic jej bezpieczenstwo, lecz wyzszy wzrost mezczyzny.

jakub

1. Data: 2000-07-11 08:33:15

Temat: Re: Kilka pytan...
Od: "Zielony" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik F@ker <a...@a...se> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...se... m.in.
> [...]
> sasiad jest swinia czy to ja jestem swinia?
> 10) Kiedys wsadzilem psu palec do odbytu - czy jestem zboczencem?

Czasami aż żal, że na świecie są tak żałośni ludzie.
Anna
b...@p...onet.pl

1. Data: 2000-07-11 09:04:57

Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jul 2000 07:35:06 GMT, "jacob" <j...@f...net> wrote:

> [...]

A z tym to sie zgodze.

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-07-11 21:13:12

Temat: Odp: Kobieta wyższa od faceta ?
Od: "Pawel Powszek" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob <j...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_Hoa5.10892$7%3...@n...flash.net...

> jeszcze

IM WYZSZA LASKA TYM LEPSZA, ale bez przesady.

Pawel Powszek

te kobiety
wspolpraca
El Morya