Komary

21. Data: 2000-05-08 06:23:03

Temat: Odp: Komary
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm....... odległośc trudno ocenic ale ...... ? Czy mogę prosic Piotra o
ZAŚWIADCZENIE że u mnie nie ma komarów ??? (:-)
Pozdrawiam - Jagoda Bożena Mikucka

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8f5jdk$dol$...@a...webcorp.com.pl...

22. Data: 2000-05-08 06:57:16

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ....... za wprowadzenie w błąd (:-((
To nie zasługa PLEKTRANTUSA ........ One na mój widok ( tak twierdzi mój
mąż) popełniają zbiorowe samobójstwo ..... (:-((((

Bardzo smutna ..... Jagoda

Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zDIP4.16230$O...@n...tpnet.pl...

23. Data: 2000-05-08 07:20:19

Temat: Re: Odp: Komary
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisała:

> Sorry ....... za wprowadzenie w błąd (:-((
> To nie zasługa PLEKTRANTUSA ........ One na mój widok ( tak twierdzi mój
> mąż) popełniają zbiorowe samobójstwo ..... (:-((((

Samobójstwo z żalu że są tylko komarami, jak sądzę.
Krzysztof

24. Data: 2000-05-08 11:58:25

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 09:20 00-05-08 +0200, you wrote:

>Samobójstwo z żalu że są tylko komarami, jak sądzę.
>Krzysztof

"Gryza" tylko komarzyce tak ze nie jestem pewny co do motywow.

Pozdrowienia Juras

25. Data: 2000-05-09 19:31:28

Temat: Re: Komary
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy gatunek ginie, trwa to miliony lat. czlowiek potrafi wykonczyc w
> ciagu kilkudziesieciu. wtedy nie ma mowy o przystosowaniu sie innych
> gatunkow do innego pozywienia. wszelkie dane wskazuja na to, ze ingerencja
> czlowieka w przyrode konczy sie dla tej ostatniej katastrofa. a w efekcie
> i dla czlowieka. lancuchy zaleznosci sa bardzo skomplikowane i kto wie,
> moze w efekcie jestesmy od komarow zalezni :-))??
> bezmyslna ingerencja czlowieka w srodowisko, modyfikacja genetyczna
> organizmow to cos, co napawa mnie lekiem, dlatego zareagowalam tak
> emocjonalnie :-))
No to wyluzujesz sie troche [jak zechcesz] przy lekturze ksiazki pt.
Wymarzone jezioro Darwina. Oczywiscie naszej. Polecam. Naprawde sa w niej
opisane zjawiska niewiarygodne!!!
Pozdrawiam Jerzy

26. Data: 2000-05-09 19:34:09

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak bys posluchala obaw fizykow dopiero by ci stanely wlosy na glowie
> na przyklad obawa przed stworzeniem dziwnych atomow ktore przez
> wchodzenie w reakcje z materia naszego swiata powodowaly by reakcje
> lancuchowa przemiany naszej materi na ta dziwna
> ale jak to sie sprawdzi doswoiadczalnie to bedzie i tak juz za pozno
A ile gram materii wystarczy aby "rozawlić" Ziemię?
pozdr Jerzy

27. Data: 2000-05-14 23:37:05

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Hmmm....... odległośc trudno ocenic ale ...... ? Czy mogę prosic Piotra o
>ZAŚWIADCZENIE że u mnie nie ma komarów ??? (:-)

Właśnie skończyły mi się druki zaświadczeń.
:-)
Komarów nie stwierdziłem, ale musiałbym przeprowadzić dłuuugie i pewnie
kosztowne badania jaki wpływ ma na to Plecantrus.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--