Odp: Komary w ogrodzie

1. Data: 2000-01-17 20:01:36

Temat: Odp: Komary w ogrodzie
Od: "NEWS" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pokopałam troszkę sama w różnej dostępnej mi literaturze i
dowiedziałam się, że rośliną odstraszającą owady jest sumak
octowiec.
Równie przydatne są ( choć może z mniejszą skutecznością ) cebula,
piołun, lawenda, mięta, pelargonia, geranium i czeremcha, a także...
nietoperze.
Wiadomości są tylko teoretyczne, osobiście będę mogła je sprawdzić
w ciągu najbliższych lat.
Jeśli ktokolwiek już ma doświadczenie praktyczne w tej materii
niech podzieli się spostrzeżeniami. Będę wdzięczna. Pozdrawiam
wszystkich sympatycznych ogrodników.
Megi
Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84d047$rlk$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik NEWS <o...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:cMF94.6844$W...@n...tpnet.pl...
"roboty

1. Data: 2000-01-17 20:52:42

Od: "Jerzy Stanislaw" <j...@c...retsat1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NEWS <o...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AyKg4.33464$X...@n...tpnet.pl...
> [...]
> nietoperze.
> Wiadomości są tylko teoretyczne, osobiście będę mogła je sprawdzić

Krzysztof Marusiński miał po części rację, ale tylko co do tego, że żadna
roślina
nie odstrasza komarów. Moje sumaki octowce niestety na komary nie działają.
W części dotyczącej, że swojego gospodarza komary nie gryzą mam niestety
całkowicie odmienne zdanie a i do komarów trudno mi się przyzwyczaić.

-----
" Moje poglądy nie są mi całkowicie obce,
- choć czasami bym z nimi polemizował. "
Jerzy Stanislaw
-----

Re: oczko wodne
Moje pytanie...