Kosmetyk do prostowania wlosów?

1. Data: 2003-09-01 19:09:14

Temat: Kosmetyk do prostowania wlosów?
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki(-cze):-)!!!!

Ostatnio w modzie jak wiadomo są proste włosy a moje takowe nie są szukam
więc jakiegoś dobrego kosmetyku prostującego włosy. Zależy mi również na tym
aby po tym kosmetyku włosy nie wyglądały jak przetłuszczone tylko aby miały
ładny połysk. Bardzo proszę poradźcie coś. Za pomoc serdecznie dziękuję.

Aga

1. Data: 2003-09-02 06:18:31

Temat: Re: Kosmetyk do prostowania wlosów?
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
miały
> ładny połysk. Bardzo proszę poradźcie coś. Za pomoc serdecznie dziękuję.

nic nie zastapi suszarki okraglej szczotki i godzin wyciagania wlosow.
pozd

1. Data: 2003-09-02 17:10:45

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nic nie zastapi suszarki okraglej szczotki i godzin wyciagania wlosow.
> pozd

dokladnie. Kosmetyki do prostowania tylko pomagaja, ale nie prostuja wlosow.
Pozostaje i tak wyciaganie okragla szczotka lub prostownica.
Ja uzywam prostownicy i mleczka wygladzajacego Fructisa, kiedys uzywalam
jakiegos produktu L'oreala, ale nie pamietam nazwy.
--
pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-09-02 20:34:19

Temat: Odp: Kosmetyk do prostowania wlosów?
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to mnie zalamalas troszke co prawda dobrze wiem ze aby mieć ladnie uczesane
wlosy trzeba sie napracowac ale miałam nadzieję jednak że jest jakieś cudo
na runku:-) dla Leniuszek

> Ja uzywam prostownicy i mleczka wygladzajacego Fructisa, kiedys uzywalam
> --
a gdzie mozna kupic taka prostownicę i czy nie niszczy ona wlosów? bo moje
są dosyć cienkie i delikatne.????

Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki
Aga

1. Data: 2003-09-03 16:35:09

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie mozna kupic taka prostownicę i czy nie niszczy ona wlosów? bo moje
> są dosyć cienkie i delikatne.????
>

> Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki
> Aga

prostownice mozna kupic w sklepie fryzjerskim, bywaja z tego co wiem rowniez
w supermarketach lub sklepach AGD. Z takich dostepnych czesciej, dobre
slyszalam ze sa firmy Babyliss.
A co do niszczenie wlosow - to trudno powiedziec. To zalezy od stanu wlsow,
jak czesto bedziesz jej uzywala, itd.. Ja uzywam jej z 1-2 razy w tygodniu,
ale tylko na przednie partie wlosow, bo tu mam z natury lekko falowane, a na
jakies wieksze wyjscie prostuje je cale.
Uzywam juz jej kilka miesiecy, wlosy raczej cienkie, z pasemkami, i jakos
nie zauwazylam do tej pory wielkich "spustoszen" ;) Mam nadzieje ze bedzie
tak nadal, bo co prawda jest to spory wydatek, ale ja sie ciesze z zakupu.

--
pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-09-04 06:51:26

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam,
> El@
>
> DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE ZA RADY POSZUKAM POOGLĄDAM I MOŻE TEŻ SOBIE SPRAWIĘ TO
CUDO.

POZDRAWIAM
AGA

[Częstochowa] Dobrego fryzjera-wizażysty szukam.
prezent z "Filipinki"
Paznokcie-ksztalt i pilniczek szklany
róż
Doradźcie jakiś szampon lub odżywkę.